Radionice su organizirane u sklopu projekta Održivi turizam kroz društveno poduzetništvo, kojeg je nositelj Croatia Open Land Tours
Počinju besplatne radionice za postojeće i buduće poduzetnike u turizmu
VIŠE IZ RUBRIKE

Održivi turizam kroz društveno poduzetništvo naziv je projekta kojeg zajednički provode agencija Croatia Open Land Tours DMC kao nositelj i partneri LAG Vallis Colapis, Veleučilište u Karlovcu i Općina Kamanje.
Projekt, kako su danas istaknuli ulazi u drugu fazu i s krajem ovog mjeseca počinju besplatne edukativne radionice. Tema će biti društveno poduzetništvo i ruralni turizma. Radionice su namijenjene ranjivim skupinama, mladima, ženama, dugotrajno nezaposlenima i starijima od 50 godina, kako je novinare izvijestio Damir Kršić te da je prva radionica na rasporedu 30. ožujka.
Radionice su interaktivne, bazirane na iskustvenoj metodi, s primjerima dobre prakse na terenu, rekle su između ostalog profesorice Ana Primužak i Draženka Birkić. Željeni je rezultat da se kroz rad na terenu upozna sudionike s potencijalima županije, da polaznici daju konkretne prijedloge i kao krajnji rezultat projekta i neki od njih odluče upustiti se u poduzetništvo.
-Prijevoz osigurava Croatia Open Land Tours DMC. Broj polaznika je ograničen te molimo sve zainteresirane da svoje mjesto rezerviraju na vrijeme u što kraćem vremenskom periodu putem maila damir.krsic@vallis-colapis.hr, poručili su organizatori.
Tijekom provedbe projekta ostvaruje se vrlo kvalitetno umrežavanje s visokoškolskim ustanovama, organizacijama za ruralni razvoj i jedinicama lokalne samouprave na ruralnim područjima Karlovačke i Zagrebačke županije.
-Cilj nam je ovim aktivnostima kroz društveno poduzetništvo vratiti život u ruralna područja unaprjeđenjem postojećih i kreiranjem novih turističkih sadržaja, poruka je s današnje konferencije.
Croatia Open Land Tours DMC kao društveni poduzetnik, vođen načelima održivog razvoja, posebnu pažnju posvećuje ekonomskim, ekološkim i sociokulturnim načelima razvoja. Poseban naglasak stavlja se na očuvanje i zaštitu prirode, ali i na edukaciju osvješćivanja zajednice o vrijednosti prirodne i kulturne baštine. Društveni poduzetnik u ovom kontekstu podrazumijeva, između ostalog, reinvestiranje dobiti u zajednicu i uključivanje zajednice u razvoj, pojasnila je još Primužak.
Ispred nositelja projekta Croatia Open Landa, vlasnik agencije Krešo Rogoz je naglasio da kao poduzetnik želi uključiti što više ljudi da se uključe i iskoriste turističke potencijale, koje će onda uključiti u ponudu svoje agencije.
Projekt se provodi 1. listopada 2020. do 1. svibnja 2022., ukupna vrijednost projekta 1.117.518 kuna, od čega je 949.890 kuna iz Europskih fondova.