Aquatika je u dvije godine djelovanja dobila čak osam prestižnih nagrada

U ponedjeljak drugi rođendan Aquatike

VIŠE IZ RUBRIKE

    Karlovački slatkovodni akvarij Aquatika obilježit će u ponedjeljak, 22. listopada dvije godine uspješnog rada. Svečano otvorenje Aquatike bilo je 22. listopada 2016. godine i od tada do danas ustanova je postala poznata u zemlji i inozemstvu. Ova jedinstvena atrakcija privukla je u dvije godine čak 177 tisuća posjetitelja. To je prvi slatkovodni akvarij u Hrvatskoj, a napravljen je po svjetskim standardima. Po svim pokazateljima, prve dvije godine rada Aquatike bile su vrlo uspješne. Ravnateljica Javne ustanove Aquatika – Slatkovodni akvarij Karlovac Margarita Maruškić Kulaš sa svojom ekipom odradila je odličan posao i svi zajedno stekli su nova iskustva. Razgovarali smo s ravnateljicom na njenom radnom mjestu o prve dvije godine rada i planovima razvoja Aquatike.

    Jeste li zadovoljni s prve dvije godine rada Aquatike?

    -Bile su to vrlo burne dvije godine, kako za Aquatiku, tako i za mene osobno. Ja osobno tu nisam bitna ni presudna, važno je da je ovaj objekt napravljen i da ova ustanova postoji da bi se razvio turizam u gradu Karlovcu. Mislim da smo u tome uspjeli i zbog toga mi je drago.

    Aquatika je u dvije godine dobila niz vrijednih nagrada. O kakvim se nagradama radi?

    -Akvarij je u dvije godine dobio osam nagrada, od čega je dio nagrada za arhitekturu, koja je zapravo vrlo impresivna i dobro napravljena i nosi jedan dio atraktivnosti ovog objekta. Ostale nagrade bile su za aktivnosti na području turizma. Posebno smo ponosni na nagradu, koju smo dobili nedavno za promociju turizma na području jugoistočne Europe. Po nagradu smo išli u Beograd, a nagradu je dodijelila jedna institucija iz Srbije, koja je okupila na jednom mjestu turističke dionike s područja Balkana. Zašto je to za nas važno, važno je upravo zato jer ako se mislimo kao grad i destinacija, općenito kao kontinentalni turizam nuditi posjetiteljima iz dalekih tržišta, prije svega mislim na Japan, Kinu, Tajvan, Tajland i Koreju, od kuda turisti dolaze u Hrvatsku u sve većem broju, onda se moramo prezentirati kao dio ponude jugoistočne Europe. Ta tržišta nas jednostavno tako vide i u tom smislu je nagrada za jedinstvenu turističku atrakciju na području jugoistočne Europe vrlo važna i zapravo pokazuje da Karlovac kroz Aquatiku ima potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. To je važno kada se planira razvoj turizma u nekoj destinaciji, da se planira upravo cjelogodišnji turizam, kako ne bi došlo do oscilacija, kao što imamo slučaj na moru, kada se sve događa u dva, tri mjeseca, a u ostatku godine nema turističkog prometa. Upravo su ovakvi objekti, kao Aquatika, važni za razvoj takvih turističkih proizvoda.

    Više čitajte u Karlovačkom tjedniku...