Hrvatski olimpijski odbor

U Kinu Edison održana edukativna radionica u sklopu kampanje "Glas žena u sportu"

VIŠE IZ RUBRIKE

Kampanja

Prije radionice održana je konferencija za novinare

Hrvatski olimpijski odbor u suradnji s Karlovačkom sportskom zajednicom organizirao je danas u Kinu Edison edukativnu radionicu u okviru kampanje "Glas žena u sportu". Prije radionice održana je  konferencija za novinare na kojoj su govorili predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova u sportu Hrvatskog olimpijskog odbora i autorica projekta Morana Paliković Gruden, predsjednik Karlovačke sportske zajednice Željko Šančić, akademik Ratko Cvetnić, novinari Jura Ozmec i Marin Šarec te karlovačke sportašice Petra Furač Bolešić i Matea Magdić. Projekt "Glas žena u sportu" traje pet godina, a ciljevi su izjednačavanje tretmana sportašica i sportaša u medijima, smanjivanje rodnih stereotipa i seksizama prilikom praćenja sportašica u medijima, kvalitetnije komuniciranje s medijima te isticanje sportskih ostvarenja i rezultata sportašica. Karlovac je deveti grad u kojem je provedena ova radionica, a njihov cilj je poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u objavama na društvenim mrežama, kvalitetnije komuniciranje s predstavnicima medija te priprema sadržaja koji  se želi podijeliti s javnošću i medijima. Morana Paliković Gruden kazala je nešto više o kampanji.

-Ovaj projekt, ova kampanja, znači zapravo okupljanje i to na lokalnoj razini da bi mogli doprijeti što dalje i što dublje i da dignemo tu volju i želju da budu izvrsnije i bolje i u ovom dijelu koji se ne tiče samo sportskih terena, nego se tiče i odnosa sa javnošću, komunikacije s javnošću. Drugi cilj je da se promovira način sportskog života i bavljenja sportom.  U krajnjoj liniji najvažnije je da se svi počnu baviti više sportom, pogotovo žene. U tom smislu u zadnjih dvadesetak godina manje je prijavljenih žena i djevojaka na sportskim terenima, mislim da u tom smislu poruke koje sportašice šalju moraju biti u interesu sporta, a ne nekih drugih osobina, koje one imaju i plasiraju po društvenim mrežama, rekla je Morana Paliković Gruden.

Morana Paliković Gruden istaknula je da je cilj da se što više  djevojaka bavi sportom i da znaju kako se predstavljati u medijima.

-Vi ćete vrlo često vidjeti naše super uspješne sportašice kada se brendiraju, da se brendiraju kao ljepotice, zanimljive po onome  što su obukle i na koji način su se uredile i pri tome zaboravljaju da su svjetske rekorderke, olimpijske pobjednice, da su svjetske prvakinje i to nije dobro, to nije dobro za sport, to je možda dobro za taj odjevni predmet, ali nije dobro za sport, kazala je Morana Paliković Gruden.