Dizajniraj majicu i pobijedi na natječaju

Europska kampanja "Time to Move" u Karlovcu

VIŠE IZ RUBRIKE

    Udruga Carpe Diem i ove se godine uključila u veliku europsku kampanju Time to Move čiji je cilj poticati mobilnost mladih.

    -Tim povodom ćemo u utorak 23. listopada od 13.00 do 14.30 sati na Trgu Matije Gupca u Karlovcu (kod autobusne stanice) postaviti info štand gdje ćemo mlade informirati o mogućnostima međunarodne mobilnosti te im dijeliti razne informativne i promotivne materijale. U događanje će biti uključeni i volonteri  udruge Carpe Diem iz Francuske, Nizozemske i Španjolske koji volontiraju kroz program Erasmus+. Oni će mladima direktno predstaviti svoje iskustvo volontiranja kroz ovaj program, rekla je Sandra Pavlović.

    Zahvaljujući udruzi Carpe Diem ove godine se kampanja već petu godinu zaredom održava u Karlovcu, a obilježava se u više od 20 gradova u Hrvatskoj. Svrha kampanje je poticati mlade na mobilnost, odnosno informirati ih o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja po Europi. Kampanju organizira Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima mobilnosti, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

    Svake godine kampanju prati i nagradni natječaj. Ove godine potrebno je dizajnirati majicu koja je povezana s temom kampanje. Natječaj je otvoren do 31. listopada, a autore najboljih radova očekuju vrijedne nagrade.

    Dodatne informacije o kampanji, događanjima i nagradnom natječaju nalaze se ovdje.