U RH broj 112 uveden je 11. veljače 2005. i ispunio je svoju osnovnu namjenu te je prepoznat kao broj na kojeg se građani i turisti mogu osloniti u svakoj hitnoj situaciji
Županijski centar 112 Karlovac prošle godine zaprimio i obradio preko 30 tisuća poziva
VIŠE IZ RUBRIKE

Na današnji dan, 11. veljače, obilježava se Dan europskog broja 112. Na razini cijele Hrvatske djelatnici centara 112 obišli su neku od isturenih lokacija odakle su se simbolično u 11 sati i 2 minute javili Tetra vezom. Djelatnici Županijskog centra 112 Karlovac bili su na Martinšćaku.
-Tijekom prošle godine Županijski centar 112 Karlovac zaprimio je i obradio preko 30 tisuća poziva. Preko 22 tisuće poziva bilo je namjenskih jer smo nekome pomogli prilikom traženja pomoći. Naravno, pozive smo prespajali na policiju, vatrogasce i na Hitnu medicinsku pomoć, ali isto tako uključivali smo i operativne snage vatrogastva, HGSS-a i Crvenog križa. Obrađeno je i 14.500 e-mailova , uključujući i odluke koje su bile vezane uz koronu. Pozivi su bili širokog spektra; od prometnih nesreća, požara do najviše onih vezanih uz hitnu medicinsku pomoć, rekao nam je voditelj Službe civilne zaštite Karlovac Alenko Hudak.
Broj 112, svima je dostupan tijekom 24 sata i svi će putem tog broja dobiti potrebnu žurnu službu.
Inače, u Republici Hrvatskoj jedinstveni europski broj za hitne službe 112 uveden je 11. veljače 2005. godine. On je ispunio svoju osnovnu namjenu i prepoznat je kao broj na kojeg se građani i turisti mogu osloniti u svakoj hitnoj situaciji.
Foto: M. Stojaković