Prema novom prijedlogu, spojna cesta bi trebala ići od Draškovićeve do Puta D. Trstenjaka, preko bivšeg prognaničkog naselja po postojećem GUP-u, a zatim po jednom putu koji je trenutno napušten sve do prostora između Uprave hrvatskih šuma i Zelenila, izjavio nam je uoči prezentacije zamjenik karlovačkog gradonačelnika Ivan Mrzljak

Predstavljena druga varijanta obilazne ceste kroz Zvijezdu

VIŠE IZ RUBRIKE

    Kao što su i obećali iz gradske uprave, stanovnicima Zvijezde i svim zainteresiran građanima večeras je predstavljena druga varijanta prometnog rješenja obilazne ceste, radnog naziva „Rekonstrukcija nerazvrstanih cesta i izgradnja spoja između Draškovićeve ulice i Puta Davorina Trstenjaka – obilaznica Zvijezde“. Podsjećamo, od prve varijante koja je trebala prolaziti kroz arboretum i uz Šumarsku školu, Grad je odustao nakon negodovanja i primjedaba dijela građana, Udruženja šumarskih inženjera a posebno djelatnika i učenika Šumarske škole koji su argumentirano „branili“ prolazak cesti uz njihovu školu.

    -Prema novom prijedlogu, spojna cesta bi trebala ići od Draškovićeve do Puta D. Trstenjaka, preko bivšeg prognaničkog naselja po postojećem GUP-u, a zatim po jednom putu koji je trenutno napušten sve do prostora između Uprave hrvatskih šuma i Zelenila, izjavio nam je uoči prezentacije zamjenik karlovačkog gradonačelnika Ivan Mrzljak. Mrzljak se nada da će ovaj prijedlog biti prihvatljiv svim dionicima projekta, što će onda omogućiti brže projektiranje trase kako bi se što prije ishodile sve potrebne dozvole, o čemu onda ovisi početak realizacije ovog značajnog projekta, kojemu je jedini cilj tranzitno rasterećenje Zvijezde.

    Nakon idejng rješenja, kojim će se rasteretiti dio prometa kroz Zvijezdu,(Kraševa ulica) koja prema novom GUP-u Zvijezde ionako neće u potpunosti biti prometna, osima za potrebe stanovnika tog dijela grada, pristupit će se „papirologiji“ koja će ovaj puta biti zahtjevnija nego prvotna, jer na novoj trasi ceste, neki stambeni objekti morat će se rušiti, a prema projektu, nova obilaznica bit će duža, a time i skuplja za oko 200 metara, pa će njezina ukupna dužina biti oko 960 metara.

    Iako, zamjenik gradonačelnika Ivan Mrzljak nije htio konkretno odgovoriti na pitanje kad bi gradnja trebala početi, dalo se je nasluti da prve zemljane radove ne bi trebali očekivati prije 2020.

    -Što se tiče načina financiranja, Grad se u potpunosti ne može osloniti na proračunska sredstva, već će pokušati iznaći određena sredstva i modele financiranja iz EU fondova, zaključio je Mrzljak. (rb)

    foto: I.Č.