Prvi Karlovački

Zavičajni muzej Ozalj: Brendiranje lokalne i zavičajne baštine u djelatnosti ogranaka Matice hrvatske

Autor: Ivica Pilaković

22.09.2022

Turisti kažu

Zavičajni muzej Ozalj organizira skup pod nazivom ”Brendiranje lokalne i zavičajne baštine u djelatnosti ogranaka Matice hrvatske” koji će se održati sutra i u subotu kod njih u muzeju.

Na skupu će se govoriti o mogućnostima i načinima brendiranja Matičinih ogranaka kako bi se lakše izborili za pozornost, poradili na vlastitoj prepoznatljivosti, istaknuli prednosti i vrednote zajednice u kojoj djeluju te se u utrci s konkurencijom izborili za poštovanje, publicitet i blagonaklonost javnosti i institucija. Promocija i brendiranje destinacija nekada su bili luksuz ili dodatna vrijednost u korporativnom sektoru, no taj proces posljednjih godina postaje nužnost i u kulturi. Zato će se sudionicima skupa, kaže ravnatelj Zavičajnog muzeja Ozalj Stjepan Bezjak, omogućiti upoznavanje svrhe, načina, strategija i taktika brendiranja u kulturi, s posebnim naglaskom na manifestacije i povijesne osobe. Donosimo program događanja za petak i subotu.

Brendiranje je, inače, proces u kojemu se definira što neki projekt, povijesna osoba, destinacija ili manifestacija jesu, po čemu su posebni i zašto bi mogli (trebali) biti značajni nekome, što ih razlikuje od sličnih te zašto bi morali postati poznatiji, prihvaćeniji i poštovaniji na razini cijele Hrvatske. Brendiranje je ujedno i cjelokupni strateški pristup komuniciranju i promociji, bez kojega je danas nezamislivo zadržati pozornost medija i javnosti, privući publiku i sponzore te promovirati hrvatski identitet. Ova disciplina iziskuje poznavanje strateškog komuniciranja, ali i kreativnost. U kontekstu djelatnosti ogranaka Matice hrvatske iziskuje odlično poznavanje vrijednosti i poslanja Matice hrvatske, ali i suvremenih marketinških trendova.