Učitelji i nastavnici smatraju kako se đaci dobro snalaze u školi na daljinu

VIŠE IZ RUBRIKE

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja provelo je online anketu od 27. ožujka do 2. travnja, a koja je zatvorena dan prije objave Uputa za vrednovanje i ocjenjivanje, među učiteljima i nastavnicima o prva tri tjedna nastave na daljinu. U anketi je sudjelovalo 4.139 učitelja i nastavnika.

    Rezultati ankete su pokazali da je 95% ispitanika u potpunosti (34,2%) ili uglavnom zadovoljno (61,5%) kako izvode nastavu na daljinu, a njih gotovo 90% ispitanika misli da se i njihovi učenici dobro (18,6%) ili uglavnom dobro (71,1%) snalaze u nastavi na daljinu.

    Što se tiče opreme kojom raspolažu pri izvođenju nastave na daljinu, 93% ispitanika je zadovoljno (44,6%) ili uglavnom zadovoljno (48,3%).

    Veliki postotak, 87% ispitanika se u potpunosti ili uglavnom slaže da je potpora koju im daju CARNet i Ministarstvo znanosti i obrazovanja dobra. Oko 13% onih koji su nezadovoljni tom potporom najčešće su istaknuli tehničke teškoće kao problem u prvome tjednu nastave na daljinu.

    Na pitanje Ministarstva  "je li dobro da postoje videolekcije na raznim TV-kanalima na nacionalnoj razini", čak 90% ispitanika navodi kako je to dobra praksa, od čega se 49,1% u potpunosti slaže, a 40,8% uglavnom slaže. Nadalje, 45% učitelja i nastavnika traži još više videolekcija tako da će se isporuka videolekcija nastaviti i u sljedećem razdoblju.

    Treće mjesto zauzela je potpora u vidu specijaliziranih programa (softvera) za nastavu na daljinu, a prvi korak prema tome je zbirka od 25 programa u Dodatku B Uputa za vrednovanje i ocjenjivanje. Pripremljena je i dodatna edukacija na tu temu u virtualnim učionicama.

    Povratne informacije nastavnika u ovom trenutku puno znače jer prema njima Ministarstvo znanosti i obrazovanja kreira sadržaj škole na daljinu i pokušava što kvalitetnije omogućiti školovanje i savladavanje gradiva đacima.