U Karlovcu turistički promet na razini gotovo 65 posto lanjskog

VIŠE IZ RUBRIKE

    Iako su turistički pokazatelji u prva dva mjeseca ove godine pokazivali da bi Karlovac po turističkom prometu mogao doseći najbolje prijeratne godine to se uslijed  svjetske krize ipak neće dogoditi. No, u grad na četiri rijeke dolaze turisti, ali i brojni jednodnevni posjetitelji koji obilaze naše najvažnije atrakcije, objeduju u našim restoranima, uživaju u obilju zelenila te kupuju lokalne suvenire kojima su posebno oduševljeni.

    Turistički promet u gradu Karlovcu od početka ove godine došao je do razine  65 posto lanjskog, doznajemo od direktorice karlovačke Turističke zajednice Marine Burić.

    -Tu je riječ o svim noćenjima ostvarenim na području grada Karlovca. Ako, pak, govorimo o brojkama, onda je to od početka godine, 25.199 noćenja. Izdvoje li se samo turistička noćenja jer znamo da ih ima puno koja nisu isključivo vezana za turizam, onda ih je 16.441 također od početka godine. Ono što je dobro u ovoj situaciji  je da se izostankom gostiju s dalekog tržišta, povećava  i prosječna dužina boravka gostiju u našem gradu te ona sada iznosi 2,13 dana.

    Osim domaćih gostiju, najviše noćenja u ovim ljetnim mjesecima, lipnju i srpnju, ostvarili su gosti iz Njemačke, Poljske, Češke, Bosne i Hercegovine, Austrije, Slovačke i Mađarske.

    -Daleko je manji broj posjetitelja i u Turističko informativnom centru u Turističkoj zajednici grada Karlovca. Inače, gosti se najviše raspituju što posjetiti u kratko vrijeme u Karlovcu, gdje pojesti i gdje kupiti suvenire. Posebice su zadovoljni i oduševljeni lokalnom proizvodnjom naših suvenira. Manji broj turista u našem gradu, sigurno  je prilika da se i ove godine posvetimo  onima koji su već tu, te  da i dalje ulažemo u podizanje kvalitete usluge na svima razinama kako bi nam se gosti vraćali, ali isto tako kako bi svoja pozitivna iskustva  o boravku u Karlovcu dijelili i dalje, kaže Burić i zaključuje:

    -Sve veći je udio domaćih gostiju na koje smo i inače fokusirani u našim promotivnim kampanjama. Konačno, su nas otkrili Zagrepčani, to je ono što smo htjeli. Ove besplatne ljetne ture obilaska grada, što organiziramo subotom u ponudi zajedno s našim turističkim vodičima bile su zanimljiv mamac i  dolaze nam obitelji, parovi, pojedinci – naravno grupe su izostale. Kompletna slika turizma se promijenila, ali nije ona nužno loša. Naravno, da nam treba još tih brojeva kako bi naši poslovni subjekti još bolje radili.