Za kampanju Na pivo u Karlovac Turistička zajednica dobila godišnju nagradu za inovativnost. 

U 2021. godini TZ grada Karlovca provela 15 kampanja - najveći doseg imali gastro sadržaji i Na pivo u Karlovac

VIŠE IZ RUBRIKE

    Karlovačka turistička zajednica ostvarila je dobre rezultate, a Karlovac je još jednom pozicionirala kao omiljenu kontinentalnu destinaciju. Ostvareni rezultati turističkog prometa u Karlovcu, struktura prihoda i rashoda prošle godine, aktivnosti provedene na razvoju gastro proizvoda grada, manifestacija, tematskih tura kao i analiza posjetitelja u Turističko informativnom centru predstavljeni su jučer na redovnoj godišnjoj skupštini Turističke zajednice grada Karlovac.

    Također, predstavljeni su i rezultati komunikacijskih aktivnosti na digitalnim kanalima turističke zajednice i analiza medijskih objava a posebno su istaknuti uvedeni noviteti u komunikaciji turističkih proizvoda destinacije u prošloj godini Blog Visit Karlovac, novi promotivni materijal destinacije te nova događanja Proljeće u Karlovcu, Subotom na Koranu i Kestenijada na Dubovcu. Tijekom 2021. godine provedeno je ukupno 15 tematskih kampanja od kojih su najveći doseg imale upravo one s gastro sadržajem te kampanja Na pivo u Karlovac za koju je Turistička zajednica dobila godišnju nagradu za inovativnost. Najbolje odrađena aktivnost bio je Advent.

    Najveći naglasak u izvješću stavljen je na upravljanje destinacijom kroz provođenje projekta Integralnog upravljanja kvalitetom IQM.

    -Povezivanje s dionicima privatnog i javnog sektora te s lokalnim stanovništvom najvažnija je aktivnost iz projekta IQM. Iz toga proizlaze ideje, noviteti i sadržaji koje smo uveli u 2021. godini i koje nastavljamo razvijati i unaprjeđivati u narednom razdoblju, rekla je direktorica Turističke zajednice Marina Burić.

    -Svi ciljevi operativnih aktivnosti zacrtani godišnjim Programom rada turističke zajednice su ostvareni. Unatoč pandemiji intenzivno se radilo na razvoju i unaprjeđenju turističkih proizvoda destinacije, cjelogodišnjoj ponudi, umrežavanju i otvorenosti dionika te povećanju vidljivosti grada. Rezultati poslovanja obvezuju nas da u ovoj godini budemo još uspješniji, izjavio je predsjednik Turističke zajednice, karlovački gradonačelnik Damir Mandić nakon održane sjednice.