Prvi Karlovački

TZ grada Karlovca osvojila godišnju nacionalnu nagradu Simply the best za kampanju Na pivo u Karlovac

Autor: Sunčica Laić

25.11.2021

Karlovac

U okviru 22. poslovno-turističke burze koja je proteklih dana održana u Selcu, Turistička zajednica grada Karlovca osvojila je godišnju nacionalnu nagradu Simply the best u kategoriji promocija i propaganda za kampanju Na pivo u Karlovac. Ovu nagradu za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije tradicionalno dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija i turistički časopis Way to Croatia.

-U pandemiji koronavirusa kada nam nije bilo dopušteno organizirati najprepoznatljiviju karlovačku manifestaciju odlučili smo se na ovu aktivnost zajedno s našim ugostiteljima koji su ju prepoznali i podržali svojim uključivanjem i zapravo je ovo i njihova nagrada, ne samo nagrada Turističke zajednice. Imali smo kampanju u kojoj je sudjelovalo 15 ugostiteljskih objekata, devet restorana s 23 jela od piva. Kampanju je vidjelo 400 tisuća ljudi, a više od 15 tisuća klikova bilo je na mrežnoj stranici Turističke zajednice. Želja nam je bila u vremenu u kojem smo se našli, zadržati svijest o pivskom brandu grada Karlovca koji je izuzetno važan i vrijedan za nas, ali jednako tako povezati se s ugostiteljima i pružiti marketinšku podršku u njihovom radu. Da je pivo važan brand grada to znamo svi, zbog toga se uključuju mnoge institucije i udruge i brojni subjekti u destinaciji i zapravo na taj način zajednički razvijamo turistički proizvod grada. Sve smo započeli kroz projekt integralnog upravljanja destinacijom gdje smo se umrežili, povezali i u sinergiji zajedno upravljamo Karlovcem kao turističkom destinacijom, poručila je Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada Karlovca.