Prvi Karlovački

Treće izdanje Čarolije susreta-Adventa u Karlovcu najuspješnije do sada

10.01.2020

Karlovac

Broj posjetitelja Adventa u Karlovcu procjenjuje na oko 60.000 ljudi, a ukupna potrošnja na oko milijun i pol kuna

Treće izdanje Čarolije susreta-Adventa u Karlovcu još je jednom pokazalo kako je ova manifestacija jedna od najvažnijih i rado posjećenih turističkih događanja u Karlovcu.

Iz karlovačke Turističke zajednice obavještavaju kako se broj posjetitelja Adventa u Karlovcu procjenjuje na oko 60.000 ljudi, što je povećanje za pet tisuća posjetitelja u odnosu na prethodnu godinu. Ukupna potrošnja procjenjuje se na čak oko milijun i pol kuna. Manifestacija je imala i humanitarni karakter te je u humanitarnoj akciji prikupljeno 22.000 kn donacija udruzi Jak kao Jakov.

– Posjetiteljima se nudila bogata gastronomska ponuda, iznimno sadržajan glazbeni i dječji program, ali i novi sadržaji poput 1. Adventske utrke i Božićnog sela. Karlovac se još jednom pozicionirao na turističku kartu hrvatskih destinacija sa bogatim prigodnim programom u prosincu, ističe direktorica karlovačke Turističke zajednice, Marina Burić.

Naglašava kako je prema podacima iz sustava eVisitor u razdoblju od 14. do 30. prosinca 2019. godine ostvareno čak 63 posto više noćenja nego u istom razdoblju 2018. godine. U samoj novogodišnjoj noći u Karlovcu je spavalo 32 posto više ljudi nego godinu ranije. Broj posjetitelja na dočeku Nove godine u Karlovcu procjenjuje se na oko pet tisuća.

Burić je izjavila i kako je u okviru projekta IQM (Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji), koje u suradnji sa dionicima u destinaciji provodi TZ grada Karlovca, provedeno mjerenje kvalitete destinacije za vrijeme Adventa. Ukupno je 300 osoba ocijenilo Advent u Karlovcu s prosječnom ocjenom 93 posto.

Burić je podsjetila i kako je uoči Adventa u Karlovcu karlovačka Turistička zajednica provela aktivnosti udruženog oglašavanja  manifestacije.

Turistička zajednica grada Karlovca u suradnji sa TZ Karlovačke županije provela je oglašavanje manifestacije. Naglasak je bio na oglašavanju na društvenim mrežama na tržištu Hrvatske i Slovenije. Kao i kod ostalih manifestacija tijekom 2019. godine cilj nam je bio skrenuti pozornost, ne samo na manifestaciju, već na kompletnu destinacijsku ponudu. U kampanji su ostvareni vrlo dobri rezultati. Na Google-u je zabilježeno preko 7.000.000 impresija, na društvenim mrežama doseg je bio preko 510.000, dok su na Youtube-u su oglasi imali preko 130.000 pregleda oglasa, izjavila je Burić. (sl)