Građani koji su bili podnijeli zahtjev za legalizaciju objekata, a zahtjevi su im bili nepotpuni, pozvani su u Odjel kako bi se postupak proveo do kraja

Sve više izdanih građevinskih dozvola potaknulo brojne investicije

VIŠE IZ RUBRIKE

    Do 31. srpnja ove godine zaprimljeno je 950 zahtjeva za rješavanje upravnih i neupravnih predmeta u Upravnom odjelu za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca. Kroz sustav e-dozvole vidljivo je da je 652 predmeta zaprimljeno, od kojih je 650 predmeta riješeno s 31. srpnjem. Do kraja srpnja izdano je 105 građevinskih dozvola, dok je u istom razdoblju prošle godine izdano 36 dozvola.

    -Projekt Karlovac 2 ima deset građevinskih dozvola što se tiče grada Karlovca. Radi se o izgradnji kompletne infrastrukture, javne rasvjete, prometnica, oborinske odvodnje. Projekt uređenja Trga bana Jelačića dio je projekta cijele Aglomeracije Karlovac-Duga Resa. Neke dozvole su nam aplicirane na ITU mehanizam i to su natječaji na koje je Grad Karlovac aplicirao komunalnu infrastrukturu Zvijezde koja je u sklopu Karlovca II i očekujemo da se može brzo realizirati. Mi smo pridonijeli da se ishođenjem akata  može aplicirati na navedeni natječaj i očekujemo da ćemo i tu osigurati sredstva. Tu su i uređenje Trga bana Jelačića, gradnja nogostupa u Zagrebačkoj ulici, izgradnja prometnice, javne rasvjete i pješačke staze u Ulici Miroslava Krleže, nastavak dogradnje groblja Hrnetić, rekonstrukcija Studentskog doma kao i sve privatne investicije koje su nam jedan od prioriteta i gdje smo na raspolaganju svim investitorima koji podnosu zahtjev putem e-Dozvole, naglasila je između ostalog Pročelnica Upravnog odjela za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja Grada Karlovca, Vesna Ribar govoreći o izdanim građevinskim dozvolama u sklopu Odjela.

    Naglasila je i kako je započela realizacija 39 investicija na području grada Karlovca.

    U Odjelu su izdali i 36 izdanih uporabnih dozvola.

    -Radi se o komunalnoj infrastrukturi Poduzetničke zone Gornje Mekušje, javnoj rasvjeti na Maloj Švarči i u Ulici Izidora Kršnjavog. Posebno smo zadovoljni s objektima koji su se stvarno brzo izgradili i tako smo izdali uporabnu dozvolu za vrtić Mahično, prometnicu za Centar za gospodarenje otpadom Babina gora, obavljen je i tehnički pregled i izdana uporabna dozvola za BE-TO elektranu….Također, tu su i uporabne dozvole vezane uz privatne investicije koje su ostvarivale prava sufinanciranja energetske obnove, prodaje nekretnine i rješavanje statusa građevina što pokazuje da su građani krenuli rješavati svoje papire, građevinske i uporabne dozvole i postupke legalizacije koje ovaj Odjel provodi.

    Bitna je sinergija između samih investitora, preko projektanata, javno pravnih tijela koji sudjeluju u postupku davanja posebnih uvjeta i uvjeta priključenja, te konačno i davanju potvrda na Glavni projekt kao i našeg Upravnog odjela koji pravovremeno odradi svoj postupak kroz jedinstveni informacijski sustav „ e -Dozvole“ odnosno „e-Konferencije“ čime je omogućena ubrzana transparentna procedura. Tako se možemo pohvaliti brzinom ishođenja akata. Za primjer je predmet u kojem je zahtjev za građevinsku dozvolu izdan 3.srpnja, a građevinska dozvola je zahvaljujući svim navedenim subjektima izdana 22. srpnja, odnosno  za rekordnih 13 radnih dana.

    Ribar je podsjetila kako je Agencija za ozakonjenje nelegalno izgrađenih zgrada s 1. srpnjem prošle godine svu dokumentaciju prebacila na jedinice lokalne samouprave tako da su u ovom Odjelu zaprimili ukupno 7.843 zahtjeva. Vraćeno je 1.690 predmeta, što su neriješeni ili je nekompletirana dokumentacija.

    Stoga je ovim putem pozvala sve građane koji su bili podnijeli zahtjev za legalizaciju objekata, a zahtjevi su im bili nepotpuni, da se jave u ovaj Odjel kako bi se postupak proveo do kraja.

    Najavila je i uvođenje novog sustava „e-Arhiva“.

    -Uz e-Dozvolu i e-Konferenciju Grad Karlovac je pred potpisivanjem sporazuma za dodatnu aplikaciju informacijskog sustava prostornog uređenja koje provodi Ministarstvo graditeljstva, prostornog uređenja i državne imovine. To će nama u Odjelu omogućiti da za sve one dokumente koje po zakonu moramo trajno čuvati nećemo trebati tražiti neke dodatne prostore, te u razdoblju od pet godina očekujemo da ćemo imati sve u digitalnom obliku. To će ubrzati i proces dobivanja akata samim građanima, a mi ćemo imati transparentnu evidenciju, poručila je Ribar.