Prvi Karlovački

Rotor Logorište – otvaranje ceste za promet koncem lipnja

Autor: Ksenija Begović

13.05.2022

Infrastruktura

Na gradilištu rotora Logorište užurbano se radi, a već se naziru i pravi obrisi budućeg kružnog toka. Očekivano, na cesti D1 je danas uobičajena gužva, a većim je zastojima u prometu izvođač doskočio izgradnjom privremene prometnice.

Podsjetimo, investitor ovog projekta su Hrvatske ceste, a radove izvodi tvrtka Strabag. Na gradilištu saznajemo da radovi idu prema planu usuglašenom s investitorom i nadzorom.

Ušli smo s radovima u cestu D1 i u slijedećoj fazi idemo s izradom stabilizacije i rubnjaka na D1.  Nadamo se da sama cesta ne bi kasnila od onog prvotnog predviđenog dinamičkog plana s tim da će se radovi na pješačkim stazama sigurno morati prolongirati i tu ćemo biti van predviđenih rokova. U samome startu izgubili smo onih mjesec i pol zbog HT-a, zbog njihove infrastrukture gdje su morali raditi novi projekt i izmještati optičke kabele, kazao nam je inženjer gradilišta.

Još se ne zna koliko bi radovi odužili izvan roka, dodao je.

To bi trebalo biti usuglašeno sljedećeg četvrtka na koordinaciji. Morali smo napraviti i privremeni bypass s lijeve strane, ako gledamo prema Turnju što isto nije bilo previđeno u prvoj fazi. Naime, bilo je predviđeno da se radi pod semaforima. Međutim kad su stavljeni semafori vidjelo se da je to nemoguće, jer toliki je promet da ne bi nitko mogao nikamo. Probali smo na pola sata staviti semafore, zvali smo nadzor i investitora, policiju da vidimo postoji li ta mogućnost. No, odlučeno je da tako ne možemo, jer za pola sata kolona je bila kilometar i pol na jednoj i kilometar i pol na drugoj strani. Svi smo svjesni koliko je intenzivan promet ovdje.

Na koncu je istaknuo da bi sama cesta trebala biti otvorena za promet krajem lipnja, kako je i planirano u originalnom projektu, u kojem je rok za kompletan završetak radova 29. lipnja. Idućeg tjedna će biti poznato do kad bi trebale biti završene pješačke i biciklističke staze.

Novi će rotor biti jednotračan s tri privoza – od mosta preko Mrežnice, od mosta preko rijeke Korane te od Logorišta do raskrižja za Malu Švarču. Projekt je vrijedan deset milijuna kuna bez PDV-a.

Foto: Dinko Neskusil