Što se tiče rekonstrukcije cesta nakon završetka projekta Hrvatskih cesta, obećano nam je da će i oni sufinancirati završnu rekonstrukciju i uređenje prometnica s 4,3 milijuna kuna, zajedno s Gradom Karlovcem. Ali, bez obzira na njihova obećanja, Grad Karlovac će po završetku projekta sasvim sigurno sanirati ulice koje su bile obilazni pravci pri izvođenju radova, poručuju iz Gradske uprave
Rekonstrukcija D6: "Grad Karlovac u stalnoj je koordinaciji sa svim sudionicima u gradnji"
VIŠE IZ RUBRIKE

Iz Gradske uprave stiglo je priopćenje vezano uz radove na rekonstrukciji dionice državne ceste D6, uz ulogu Grada Karlovca u projektu, kao i uz mjere koje poduzimaju, a kao reakcija na današnju pressicu političke platforme Možemo! Karlovac.
Priopćenje prenosimo u cijelosti.
-Želimo još jednom informirati građane Karlovca, posebno stanovnike na dionici projekta rekonstrukcije državne ceste D6 o aktualnoj situaciji na gradilištu kao i svim poduzetim mjerama od strane Grada Karlovca.
Podsjećamo da ovaj složeni infrastrukturni projekt u cijelosti provode Hrvatske ceste, vrijednost je preko 60 milijuna kuna, a podrazumijeva izmjenu cjelokupne komunalne infrastrukture, uređenje ceste i nogostupa. Državna tvrtka Hrvatske ceste ugovorila je izvođača radova, tvrtku Euroasfalt iz Sarajeva, kao i nadzor na gradilištu, tvrtku Geokon iz Zagreba koji su odgovorni za organizaciju i način izvođenja radova.
Uloga Grada Karlovca u ovom projektu je koordinacija radova u segmentu regulacije prometa, u skladu s mogućnostima i situacijom na gradilištu. Također, s početkom godine izmjestili smo promet kamiona (motornih vozila iznad 7,5 t dozvoljene nosivosti) s obilaznih prometnica na Dubovcu, pa je tako od kućnog broja 18 Ulice Dubovac u smjeru centra grada zabranjen promet navedenih vozila kao i Žumberačkom ulicom, Ulicom Velika Jelsa i Brodarci. Sav navedeni promet se odvija državnom cestom D6 u smjeru Novigrad i obratno do Pivovare odnosno kućnog broja 18 Ulice Dubovac. Isto tako autobusni prijevoz na području Mjesnog odbora Borlin također je vraćen na svoj prvotni smjer prometovanja državnom cestom D6 u smjeru Gornjih Stativa i obratno.
Ističemo da je Grad Karlovac u stalnoj koordinaciji između svih spomenutih sudionika u gradnji i to na tjednoj bazi, uključujući Postaju prometne policije Karlovac, PU karlovačke kako bi se projekt što kvalitetnije i brže odvijao i realizirao.
Sa svima kontinuirano razgovaramo i inzistiramo da se poštuju rokovi i aktivnosti na gradilištu odvijaju prema planu i nužnoj proceduri, prije svega inzistirajući na sigurnosti građana. Tome svjedoči niz radnih sastanaka koje smo održali s investitorom, izvođačem radova, nadzorom, ali i kontakti s prometnom policijom te gradskom četvrti i mjesnim odborima koji su nam ravnopravni partneri u poštivanju prometne regulacije, odnosno nastojanju da sve informacije stignu na vrijeme do građana.
Što se tiče rekonstrukcije cesta nakon završetka projekta Hrvatskih cesta, obećano nam je da će i oni sufinancirati završnu rekonstrukciju i uređenje prometnica s 4,3 milijuna kuna, zajedno s Gradom Karlovcem. Ali, bez obzira na njihova obećanja, Grad Karlovac će po završetku projekta sasvim sigurno sanirati ulice koje su bile obilazni pravci pri izvođenju radova.
Sigurno ne smatramo da je u Karlovcu itko građanin drugog reda, a posebno građani Dubovca i Borlina, i u potpunosti razumijemo otegotne okolnosti u kojima stanovnici na projektnoj dionici D6 žive i rade, ali se trudimo svakodnevno na terenu razgovarati i informirati ih o svemu, u direktnom kontaktu i putem svih dostupnih kanala komunikacije. Građanima odgovaramo na svaki zasebni upit, njihovi predsjednici gradskih četvrti i mjesnih odbora su im uvijek na raspolaganju za sva pitanja, a uputili smo i pismo na nekoliko stotina adresa građana kako bismo dodatno pojasnili detalje projekta, kao i sva naša nastojanja, što ćemo kontinuirano činiti i dalje do završetka projekta.
Također, naš vrtić Dubovac i OŠ Dubovac šalju pravovremeno obavijest svakom pojedinom roditelju uoči svake nove regulacije prometa, a upravo jučer smo opetovano kontaktirali prometnu policiju i zatražili dodatnu kontrolu poštivanja prometne regulacije kako ne bi došlo do prometovanja teških kamiona i kako bi se poštivala sigurnost građana, što nam je najbitnije.
Nastojimo što više olakšati prometovanje spomenutim područjem i intenzivno surađivati sa svim sudionicima u ovom projektu da bi svakodnevni život bio što jednostavniji s obzirom na okolnosti, odnosno obim i složenost rekonstrukcije, a istovremeno prometno najsigurniji. Pri tome imamo na umu da svaka regulacija prometa ne smije bitno ugroziti niti poslovanje i proizvodnju pivovare Heineken, kao velikog poslovnog subjekta.
Iz svega je jasno vidljivo da je rekonstrukcija D6 vrlo zahtjevan i izazovan projekt u svakom pogledu, ali i nužan i ovaj dio grada to zaslužuje, a to glavni cilj koji je ujedno i preduvjet za širenje kanalizacijske mreže prema Velikoj Jelsi u budućnosti. Grad Karlovac će i dalje svakodnevno komunicirati s građanima na terenu i putem svih komunikacijskih kanala kako bi ih o svemu na vrijeme obavijestio, ali i saslušao probleme te intervenirao prema onima koji svojim poslovnim i drugim aktivnostima mogu utjecati na to da se svima olakša svakodnevni život.
Još jednom svima zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju, poručuju iz Grada Karlovca.