Radovi u Marmontovoj aleji bit će završeni u roku, kažu investitor i izvođači

VIŠE IZ RUBRIKE

    -Radovi se izvode sukladno dinamičkom planu, trenutno nema komplikacija koje bi dovele do produženja roka te bi isti trebali biti završeni u ugovorenom roku, glasi odgovor koji smo dobili od Hrvatskih cesta na upit o radovima u Marmontovoj aleji.

    Podsjetimo rekonstrukcija Marmontove aleje, od kružnog toka do križanja sa Supilovom ulicom, dio je projekta rekonstrukcije državne ceste DC6. Radi se o dionici od 500 metara, na kojoj će biti rekonstruirane instalacije i kolnik. Radovi su počeli 20. travnja, izvođač je tvrtka Euro-asfalt iz Sarajeva, vrijednost je osam milijuna kuna i rok za završetak je u listopadu.

    -Do sada je izveden glavni kolektor, dio sekundarnog kolektora i dio vodovoda u Marmontovoj aleji, napominju iz Hrvatskih cesta.

    Danas smo obišli gradilište na kojem je bio poslovođa Sead Džafo s nekolicinom radnika. On je također rekao da radovi idu prema planu. Istaknuo je da u jednom dijelu ima problema oko spajanja cjevovoda pa se mora mijenjati projekt, jer neki šahtovi nisu predviđeni.

    Na pitanje koliko je u prosjeku angažirano radnika u Marmontovoj aleji, on napominje da to ovisi kako se otvaraju pozicije, jer ova tvrtka radi i na dionici Stative-Borlin, duljine 3,6 kilometara. Iz Hrvatskih cesta ističu da se su radovi vrijedni  44.357.094 kuna bez PDV-a, a rok za završetka je lipanj 2021.

    -Iznad Tičarnice sad imamo puno posla, ugrađujemo separatore, radimo potporne zidove, oborinsku vodu, a ovdje smo sad završili centralni vod do kuda smo predvidjeli, dakle do Ine. Sad radimo sekundarne vodove, prioritet nam je da do Lidla završimo i što prije asfaltiramo da bi što prije komunikacija za Lidl bila normalna s rotora, istaknuo je Džafo i dodao da bi htjeli što više napraviti dok je ljeto.

    Od početka rekonstrukcije, radovi su se uglavnom odvijali na kolničkom dijelu, ali unatrag desetak dana radi se i na nogostupima, tako da je otežano kretanje za pješake.

    Kako je prilikom početka radova bilo najavljeno pješački promet za vrijeme trajanja radova trebao se odvijati nesmetano Marmontovom alejom preko jednog nogostupa ili kasnije preko kolnika, ali minimalno će se zadržati tokom cijelog izvođenja radova koridor metar i pol širine.

    Što se tiče prometne regulacije za vozila iz smjera centra grada prema Dubovcu promet je usmjeren na Primorsku ulicu do Supilove ulice s izlazom na Marmontovu. Suprotni smjer od Žumberačke ulice prema centru usmjeren je Ljubljanskom ulicom do Nemčićeve, pa ulicom Luščić, Miroslava Krleže dalje na DC-545 ili D-6. Stanari Kumičićeve ulice imaju alternativni pravac kroz Bolničku ulicu, Obalom Vladimira Mažuranića do svojih kuća.

    Foto: Igor Čepurkovski