Radionica održana u sklopu projekta „Hrvatski dom u centru" kojeg provodi Savez udruga KAoperativa u partnerstvu s Gradom Karlovcem
Radionica Medijske kampanje i javni nastupi privukla veliki broj zainteresiranih
VIŠE IZ RUBRIKE

U okviru projekta Hrvatski dom u centru, u prostoru Male scene HD održana je radionica Medijske kampanje i javni nastupi čija je svrha bila okupiti predstavnike nositelja i partnera projekta, djelatnike javnih ustanova u kulturi te zaposlenike, članove i voditelje udruga koje djeluju u području kulture kako bi se podigla razina znanja i vještina u provedbi medijskih kampanja te odredili komunikacijski ciljevi projekta s naglaskom na sudioničko upravljanje u kulturi.
- Tijekom dva dana trajanja radionice, polaznici su dobili osnovno znanje o značenju komunikacije u svakodnevnom i javnom, odnosno profesionalnom životu, stekli su uvid u širinu mogućnosti koje nam pružaju suvremene tehnologije kao i o njihovoj primjeni u kvalitetnoj promociji ciljeva ovog projekta. Tijekom radionice nastojalo se pronaći poruke i kanale kojima će se pojam sudioničkog upravljanja što jednostavnije približiti građanima te ih pozvati na akciju, odnosno motivirati ih na prepoznavanje vlastite uloge u procesu revitalizacije i pokretanja budućeg društveno-kulturnog centra, stoji u priopćenju.
Voditelji radionice bili su novinar Milan Koštro, Matej Radnić i Emili Sedlar iz agencije Panda komunikacije. (vb)