Radionica održana u sklopu projekta „Hrvatski dom u centru" kojeg provodi Savez udruga KAoperativa u partnerstvu s Gradom Karlovcem

Radionica Medijske kampanje i javni nastupi privukla veliki broj zainteresiranih

VIŠE IZ RUBRIKE

    U okviru projekta Hrvatski dom u centru, u prostoru Male scene HD održana je  radionica Medijske kampanje i javni nastupi čija je svrha bila okupiti predstavnike nositelja i partnera projekta, djelatnike javnih ustanova u kulturi te zaposlenike, članove i voditelje udruga koje djeluju u području kulture kako bi se podigla razina znanja i vještina u provedbi medijskih kampanja te odredili komunikacijski ciljevi projekta s naglaskom na sudioničko upravljanje u kulturi.

    - Tijekom dva dana trajanja radionice, polaznici su dobili osnovno znanje o značenju komunikacije u svakodnevnom i javnom, odnosno profesionalnom životu, stekli su uvid u širinu mogućnosti koje nam pružaju suvremene tehnologije kao i o njihovoj primjeni u kvalitetnoj promociji ciljeva ovog projekta. Tijekom radionice nastojalo se pronaći poruke i kanale kojima će se pojam sudioničkog upravljanja što jednostavnije približiti građanima te ih pozvati na akciju, odnosno motivirati ih na prepoznavanje vlastite uloge u procesu revitalizacije i pokretanja budućeg društveno-kulturnog centra, stoji u priopćenju.

    Voditelji radionice bili su novinar Milan Koštro, Matej Radnić i Emili Sedlar iz agencije Panda komunikacije. (vb)