U prvih sedam mjeseci smo imali razne teme i sugovornike, od Grada Karlovca, koji je na ovom području najčešći i strateški dionik u projektima civilnog društva do vrlo različitih organizacija i udruga

Prvih sedam mjeseci podcasta „Razgovori u centru“

VIŠE IZ RUBRIKE

    Iako je YouTube podcast 'Razgovori u Centru', kojeg od prosinca 2020. udruga Carpe Diem objavljuje na tjednoj bazi, nastao kao nužan oblik održavanja aktivnosti Društvenog centra u vrijeme pandemije i lockdowna, analize dosega, angažmana i pregleda u prvih sedam mjeseci daju zanimljiv uvid.

    Kao što svi znamo, studeni i prosinac 2020. godine nisu baš bili mjeseci za optimizam i druženje, a to su dva bitna sastojka za uspjeh i razvoj društvenog centra. Tako se i tim okupljen u projektu 'Partnerstvo za prostor' Udruge Carpe Diem morao brzo prilagoditi novonastalim uvjetima pandemije i društvene traume uzrokovane velikim potresom nadomak naše županije. Nije bilo nimalo jednostavno u uvjetima fizičke distance, epidemioloških mjera, ljudskih i materijalnih gubitaka naći razloge i motiv za društvenu interakciju. Stoga se, u suradnji sa udrugama partnerima na projektu krenulo u organizaciju i izvedbu YouTube podcasta posvećenog predstavljanju i dijalogu organizacija civilnog društva i njihovih partnera.

    U prvih sedam mjeseci smo imali razne teme i sugovornike, od Grada Karlovca, koji je na ovom području najčešći i strateški dionik u projektima civilnog društva, do vrlo različitih organizacija i udruga – sportski klubovi, udruge u kulturi, udruge koje rade sa djecom, braniteljske udruge, udruge koje promoviraju zdrave stilove života, udruge za zaštitu prirode... Zaista raznoliki i zanimljivi dijalozi koji svjedoče o bogatstvu karlovačkih organizacija civilnog društva.

    Za svaki podcast od 30-ak minuta je potrebno obaviti istraživanje, e-mail komunikaciju, izbor pitanja, dogovor i pripremu snimanja, o čemu brigu vodi produkcijski tim Udruge Carpe Diem u sklopu projekta 'Partnerstvo za prostor'.

    Do sad je objavljeno 28 epizoda koje su, putem objava na službenoj FB stranici projekta, imale doseg od 50.000 objava na zidovima, 3000 angažmana (interakcija na post – klik, like, dijeljenje ili komentar), te preko 2500 pregleda na YouTube kanalu udruge. Po epizodi je to, u prosjeku doseg od 1780 objava i 110 angažmana na Facebook stranici, te oko 90 pregleda na YouTubeu što su, za prvih 6 mjeseci podcasta koji je tematski usmjeren na segment dijaloga i razvoja civilnog društva u Karlovcu, sasvim pristojne brojke. Bez plaćenog marketinga.

    Kao najbitniji, ali brojevima nemjerljiv uspjeh, volimo istaknuti činjenicu da se sugovornici u 'Prostoriji', makar došli i prvi put, osjećaju kao doma. Zato je produkcijski tim napravio prigodni spot – 'KAD SI SRETAN' - malu kompilaciju trenutaka koji se inače ne vide u podcastu.

    Projekt 'Partnerstvo za prostor' UP.04.2.1.07.0159 ukupne vrijednosti 1.757.330,43 kuna je financiran bespovratnim sredstvima osiguranim iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 1.493.730,87 kuna (85%) i Državnog proračuna Republike Hrvatske u iznosu od 263.599,56 kuna (15%). Projekt je sufinanciran sredstvima Ureda za udruge Vlade RH.