Cilj ovog projekta je stvaranje pozitivnog i prijateljskog ozračja uoči same utakmice, ali i jačanje brenda Hrvatska na mađarskom tržištu
Promocija Hrvatske u Budimpešti pred nogometnu utakmicu Mađarska-Hrvatska
VIŠE IZ RUBRIKE
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj organizira promociju Hrvatske kao turističke destinacije u srcu Budimpešte u poznatom i najfrekventnijem pješačkom prolazu i okupljalištu brojnih građana i turista u Budimpešti, u Gozdu udvar.
-Promocija Hrvatske održava se danas od 11 do 15 sati, na dan igranja nogometne kvalifikacijske utakmice između Mađarske i Hrvatske. Cilj ovog projekta je stvaranje pozitivnog i prijateljskog ozračja uoči same utakmice, ali i jačanje brenda Hrvatska na mađarskom tržištu, vidljivosti na najposjećenijim društvenim mrežama te u konačnici motiviranje Mađara na dolazak u Hrvatsku na odmor, izjavila je izjavila je Ivana Herceg, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.
-Mađari kao naši tradicionalni i vjerni gosti posljednjih se godina nalaze u top 10 emitivnih tržišta. U prošloj godini ostvaren je rekordan broj dolazaka i noćenja mađarskih turista u Hrvatskoj. Premašeno je 620.000 dolazaka i preko 3,2 milijuna noćenja, a podaci iz sustava eVisitor pokazuju da je pozitivan trend rasta nastavljen i u ovoj turističkoj godini, rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nadodavši da ćemo i u budućem vremenu što više koristiti velika sportska događanja i sport za predstavljanje, promociju i brendiranje Hrvatske.
Promociju Hrvatske u Budimpešti svojim su dolaskom uveličali brojni uzvanici, sportaši i prijatelji Hrvatske među kojima su Olah Gyarfas, predsjednik mađarskog automoto saveza i direktor utrke Velike nagrade Mađarske, Hungaroring; Denes Kemeny, predsjednik Mađarskog vaterpolo saveza i proslavljeni trener triju olimpijskih medalja te Tamas Marcz, izbornik mađarske vaterpolo reprezentacije, Davorin Štetner predsjednik Hrvatskog auto i karting saveza i drugi.