Vodovod i kanalizacija
"Problem zamućenja rješava se ispiranjem cjevovoda po dojavi korisnika"
VIŠE IZ RUBRIKE
Pojava zamućene i obojene vode događa se u svakom vodoopskrbnom sustavu. O tome smo učestalo komunicirali u proteklom periodu.
-Na našem konzumnom području događa se povećana pojava zamućenja zbog više razloga: grad i okolica predstavljaju veliko gradilište gdje se uslijed infrastrukturnih zahvata odvijaju brojne aktivnosti na mreži- otvaranje, zatvaranje ventila, prespajanje cjevovoda i slično; zamućenje se javlja i zbog povećane potrošnje vode u ljetnom periodu, naredni razlog je neovlašteno korištenje vode sa hidrantske mreže, puknuća cjevovoda te intervencije na sustavu.
Kada je voda iz slavine zamućena ili obojena, nije za piće, a čim se izbistri, može se normalno konzumirati.
Problem zamućenja rješava se ispiranjem cjevovoda po dojavi korisnika o primijećenoj zamućenoj odnosno obojenoj vodi, a naša tvrtka dodatno provodi ispiranje sustava po dionicama vodoopskrbne mreže. Nakon provedenog ispiranja sustava, uzimaju se uzorci bistre vode na analizu te su do sada svi uzorci bili ispravni. Očekujemo kako će se završetkom opsežnih infrastrukturnih radova pojava zamućene vode svesti na najmanju moguću mjeru.
Vodovod i kanalizacija kao isporučitelj usluge vodoopskrbe provodi 24-satni nadzor nad radom cjelokupnog sustava: od izvorišta do krajnjih dijelova distributivne mreže te provodimo redovitu kontrolu zdravstvene ispravnosti vode za piće.
Svi uzorci dezinficirane vode uzeti na vodocrpilištima su ispravni, no zbog učestalih zamućenja vode preventivno je pojačana dezinfekcija vode na vodocrpilištima.
Za korisnike koji su podnosili prijavu zamućenja više puta i gdje je utvrđena opravdanost prijave, vodi se evidencija te će se svakome od njih otpisati po 2.000 litara vode na računu, poručuju iz Vodovoda i kanalizacije.