U što većoj mjeri upite, reklamacije i slično nastojte riješavati putem telefona centrala: 047/611-918 ili 047/601-494 i maila: reklamacije@cistocaka.hr i kontakt@cistocaka.hr, poručuju iz tvrtke Čistoća

Prevenirajte širenje koronavirusa, za upite ili reklamacije koristite telefon ili on line komunikaciju, apelira tvrtka Čistoća

VIŠE IZ RUBRIKE

    U cilju prevencije i zaštite od potencijalnog širenja korona virusa, tvrtka Čistoća Karlovac moli i ujedno podsjeća građane, korisnike usluga tvrtke, da u što većoj mjeri svoje upite, reklamacije i slično nastoje riješiti putem telefona i e-mailom, radnim danom od 7 do 15 sati na broj: 047/601-494 ili e-mail: reklamacije@cistocaka.hr, centrala: 047/611-918, e-mail: kontakt@cistocaka.hr

    Molimo građane da besplatan odvoz glomaznog otpada, na koji imaju pravo jednom godišnje, naručuju isključivo putem e-obrasca na mrežnoj stranici www.cistocaka.hr.

    Također, s naše web stranice, kažu u Čistoći, građani mogu  preuzeti odnosno isprintati obrazac zahtjeva te ga popunjenog i skeniranog poslati na glomazni@cistocaka.hr

    Nadalje, apeliraju na građane da odvoz glomaznog otpada i šute uz plaćanje, dogovaraju telefonski od 7 do 13 sati, a uplatiti mogu na žiro-račun tvrtke putem opće uplatnice ili internet bankarstva.

    Kontakt telefon: 047/613-318, e-mail adresa za slanje dokaza o uplati: glomazni@cistocaka.hr. Primjer popunjene uplatnice nalazi se na web stranici Čistoće.

    Ostanimo i dalje svi odgovorni i poštujmo mjere zaštite zdravlja, time štitimo svoje zdravlje i zdravlje okoline.