Posjetitelji su se upoznali s procesom proizvodnje piva koje u Pivovari proizvode već gotovo 170 godina. Obišli su varionicu, fermentaciju, filtraciju, punionicu, zeleno skladište i pročistač, te čuli kako se koristi energija iz obnovljivih izvora.

Preko 200 posjetitelja na Danima otvorenih vrata pivovare u Karlovcu

VIŠE IZ RUBRIKE

    Osim odlične zabave, glazbe i piva, početak ovogodišnjeg izdanja najveće i najpoznatije pivske manifestacije u Hrvatskoj obilježio je i Dan otvorenih vrata pivovare u Karlovcu. Više od dvjesto posjetitelja je od jutra do kasnog popodneva prošli petak otkrilo gdje i kako se proizvodi njihovo omiljeno Karlovačko pivo.

    Iako se popularno Karlovačko tradicionalno proizvodi od samo četiri sastojka – vode, hmelja, kvasca i ječma – uzbudljiv proces proizvodnje odvija se u nekoliko faza: od varionice, fermentacije, filtracije pa sve do punionice i skladištenja gotovih proizvoda. Odrasli gosti su imali priliku posvjedočiti kvaliteti piva tijekom kraće degustacije, a u obilasku se i uživo uvjeriti zašto se radio o jednom od domaćih predvodnika na području održivog poslovanja te smanjenja negativnog utjecaja na okoliš i klimatske promjene.

    Pivovara tako danas koristi električnu energiju 100 posto dobivenu iz obnovljivih izvora, što uključuje i onu proizvedenu radom 1.400 solarnih panela na krovu vlastitog, zelenog skladišta energetskog razreda A+. Osim sortiranja i zbrinjavanja cjelokupnog otpada, neprestanog rada na smanjenju ugljičnog otiska i potrošnje vode, u krugu se nalazi i pročistač otpadnih voda čijim se radom dobiva koristan nusproizvod – bioplin – alternativa zemnom plinu za dobivanje toplinske energije.

    -Jako nas veseli što je danas ovako velik broj Karlovčana, ali i drugih posjetitelja 35. Dana piva Karlovac posjetilo i našu pivovaru. Upoznali smo ih s procesom proizvodnje piva koje ovdje stvaramo već gotovo 170 godina, obišli su naše zeleno skladište i pročistač, a mogli su čuti i kako koristimo energiju iz obnovljivih izvora. Veselimo se ovakvim i sličnim posjetima i ubuduće jer se najbolje osjećamo tu među svojima, komentirala je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova u tvrtki HEINEKEN Hrvatska.