Predstavljena platforma Moj Inkasator: "Prva smo tvrtka u Hrvatskoj koja svoje poslovanje potpuno otvoreno i transparentno otvara javnosti"

VIŠE IZ RUBRIKE

     

    Platforma „Moj Inkasator“ koja pruža elektroničke usluge građanima, ali i poslovanje tvrtke otvara javnosti, predstavljena je danas u prostoru Inkasatora.

    - Početkom ove godine započeli smo stvarati platformu „Moj Inkasator“ po primjeru nekih Gradova koji su već imali otvorene platforme. Potaknuti brojnim dnevnim upitima građana o naplati računa, promjeni članova domaćinstva, izdavanju potvrda odlučili smo digitalizirati i automatizirati procese kako bi prije svega građanima omogućili kvalitetniju, dostupniju i učinkovitiju uslugu, a našim radnicima smanjili opterećenost ovim aktivnostima kako bi se mogli usmjeriti na razvojne aktivnosti i poboljšanje kvalitete usluga. Uz informiranje i komunikacije prema potrošačima otišli smo korak dalje. Na platformi smo otvorili modul i-Transparentnost koja prikazuje sve naše rashode koji proizlaze iz poslovanja, do razine računa. Građani i svi korisnici će moći vidjeti svaki zaprimljeni i plaćeni račun te propitkivati i tražiti pojašnjenja. Smatramo da ovim načinom prezentiranja poslovanja postajemo potpuno transparentni i da ćemo otkloniti sve sumnje o trošenju sredstava. Puštanjem platforme u rad postajemo prvo trgovačko društvo u javnom vlasništvu, ali i prvi upravitelj višestambenim zgradama u RH koji potpuno transparentno prikazuje svoje poslovanje.S obzirom smo već sada u dogradnji platforme s novim modulima, ona predstavlja prostor daljnjeg razvoja sukladno potrebama potrošača, ali i svih korisnika te poslovnih partnera, istaknula je direktorica tvrtke Inkasator, Andreja Barberić.

    Pobrojala je i pet alata i modula koje platforma pruža. To je sustav informiranja građana, modul koji predstavlja mogućnost praćenja statusa predmeta koji potrošači predaju u Inkasator, obradu zahtjeva, obradu reklamacija, izdavanje potvrda i drugo. Drugi modul su digitalni obrasci, a radi se na tome da papirnati zahtjevi budu dostupni i u digitalnom obliku. Nadalje, financijske kartice prikazuju sve račune koje potrošači dobiju od Inkasatora, vidi se jesu ili-ili nisu plaćeni, koje je stanje dugovanja…Postoji i modul namijenjen za predstavnike i suvlasnike u višestambenim zgradama gdje se mogu vidjeti planovi radova za cijelu godinu sa iznosima, program upravljanja zgradom, svi prihode i rashode. I na kraju modul i-Transparentnost, kako je pojasnila Barberić, odnosi se isključivo na poslovanje Inkasatora, na prikaz svih njihovih ulaznih računa, prikaz dobavljača, usluge i iznose koje su platili…a sve je, kako navodi Barberić, otvoreno, transparentno i ažurira se na dnevnoj bazi.

    Marko Ignjatović, direktor tvrtke Libusoft Cicom koja je radila tehnička rješenja za platformu rekao je kako je Karlovac jedan od rijetkih gradova u ovom dijelu Europe koji ima sustav objedinjene naplate, gdje su sve gradske naknade i usluge navedene za građane na jednom računu.

    -Sve ove godine rada, konsolidiranja podataka i cijelog sustava su nam dale preduvjet da na ovaj jedan građanima nadam se jednostavan i razumljiv način prikažemo sve ovo tu i na ovaj način dobiju jednu dodanu vrijednost, dodatnu usluga da mogu i digitalnim putem kroz dvosmjernu komunikaciju rješavati ove teme, poručio je između ostalog Ignjatović.

    Gradonačelnik Damir Mandić podsjetio je kako su si 2018. godine kada su donijeli Strategiju pametnog grada na razini gradskog sustava postavili ciljeve i ambiciju da cijeli gradski sustav, odnosno i gradska uprava i gradske tvrtke i ustanove u svom poslovanju krenu promjenjivati „pametna rješenja“.

    -Kada govorimo o „pametnim rješenjima“, svrha je da ove mogućnosti digitalizacije koristimo kako bi od toga prije svega korist imali građani, kako bi oni putem tih rješenja dobili na vrijeme i točnu informaciju, kako bi dobili alate da mogu organizirati svoje poslovanje u kontekstu usluga koja im pruža gradski sustav i treće, to je taj dio otvorenosti, odnosno transparentnosti gradskog sustava, istaknuo je Mandić.

    Osvrnuo se i na aplikaciju “Moj proračun” koja je dio veće platforme “Otvoreni Karlovac” koja s radom počinje 1. siječnja 2022. godine kako bi gradska uprava maksimalno otvorila svoje poslovanje građanima, te kako bi oni vidjeli na što se i kako troše njihovi novci.

    -Naša želja jest i vjerujemo da ćemo kroz neko vrijeme postići da se s tom transparentnošću podigne i element povjerenja u javni sustav, poručio je Mandić.