To nije obična knjiga, nama je to od posebne važnosti i Karlovac je ovo sigurno zaslužio, kazala je Burić

Predstavljena nova monografija Turističke zajednice „Skriveni Karlovac“

VIŠE IZ RUBRIKE

    Karlovac ima novu monografiju kakve je bio gladan i žedan. Tim je riječima direktorica gradske Turističke zajednice Marina Burić opisala monografiju pod nazivom „Skriveni Karlovac“.

    Knjižica neuobičajenog formata predstavljena je na neuobičajen i originalan način. Kako joj je i sam naziv govori da je „skrivena“ tako da se zapravo nije znalo koji je bio razlog današnjeg okupljanja na Sarom placu.

    A predstavljanje je počelo pričom i to pored drvenog štanda s košarama punim tajanstvenih paketa i jabukama. Priču o sajmenom danu i Starom placu ispričala je Ivančica Šebalj, turistički vodič. Kako je rekla, osim kupnje sira, mlijeka i jaja, na Starom se placu ili drvenom placu, a nekad zvanom i „ženski plac“ jer su na njemu prodavale samo žene, uvijek se mogla čuti i dobra priča ili trač. Tako su današnje „mušterije“ ponijele s placa novu zanimljivu monografiju, koju su dobile mukte, a k tome još su čuli i priču. Doduše nisu čuli što je novo nego kako je nekad bilo, ali ništa manje zanimljivo.

    -Skriveni Karlovac je jedna slikovnica. To je monografija kakve ja Karlovac bio gladan i žedan. Mi se u Turističkoj zajednici svakodnevno nalazimo u situaciji da moramo osigurati neki promotivni poklon, suvenir za pobjednike različitih natjecanja. Razmišljali smo što bi bilo zgodno staviti u vrećicu svakom takvom gostu. Okupili smo suradnike koji su razumjeli ideju i koji su nam bili na raspolaganju i ugradili dio sebe u ovaj projekt i danas imamo jednu monografiju u jednom posebnom obliku. Koliko nam je važna htjeli smo pokazati na način kako smo je promovirali. Ne kao bilo koju knjigu jer to nije obična knjiga, nama je to od posebne važnosti i Karlovac je ovo sigurno zaslužio, kazala je Burić.

    Autorice knjige su Morana Rožman i Marina Burić, a izdavač je Turistička zajednica.  Monografija „Skriveni Karlovac“ još je jedan rezultat njihove dobre suradnje.

    -Ja obožavam slagati slova i taj tekst pretvarati u vizualne dojmove Karlovca, rekla je Morana te dodala - Suradnja je potekla prvo na osobnoj razini, a onda i profesionalno jer jako dobro surađujemo, dakle Paviljon Katzler i Turistička zajednica grada Karlovca. Tako se priča počela stvarati i u nju je pretočen dio moje ljubavi prema Karlovcu i to je rezultat.

    Knjižica je tiskana u tisuću primjeraka na hrvatskom jeziku i isto toliko na engleskom jeziku i za sad služi prvenstveno kao promotivni alat, ali Burić najavljuje da će kad završe dogovori o dodatnom tiskanju sasvim sigurno biti dostupna u gradskim suvenirnicama. (kb)