Marina Novaković Matanić: Istraživanje koje je provedeno u Hrvatskoj govori da 87 posto građana ne prepoznaje dobro svoja potrošačka prava
Povodom Svjetskog dana potrošača gradonačelnik Mandić razgovarao s predstavnicima Udruge za zaštitu potrošača "Korana"
VIŠE IZ RUBRIKE
Povodom obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača gradonačelnik Damir Mandić održao je sastanak s predstavnicima Udruge za zaštitu potrošača Grada Karlovca "Korana" Marinom Novaković Matanić i Miroslavom Delićem. Sastanku je prisustvovala i direktorica tvrtke Inkasator Ivana Fočić. Svjetski dan prava potrošača, prigoda je da se ukaže na probleme s kojima se potrošači svakodnevno susreću. Grad Karlovac je 2013. godine osnovao Savjet za zaštitu potrošača i on djeluje kao savjetodavno tijelo Gradonačelnika s ciljem praćenja stanja, raspravljanja i davanja mišljenja i preporuka ovlaštenim tijelima Grada Karlovca vezanih za prava i obveze potrošača javnih usluga. Prema riječima Marine Novković Matanić, predsjednice Udruge "Korana", ova udruga je jedna od rijetkih, ako ne i jedina u Hrvatskoj koja putem telefona pruža savjete potrošačima i među građanima su prepoznati kao njihovi saveznici.
-Istraživanje koje je provedeno u Hrvatskoj govori da 87 posto građana ne prepoznaje dobro svoja potrošačka prava te u zajedničkom radu između Grada Karlovca i Udruge "Korana" prostora za suradnju svakako ima, istaknula je Novaković Matanić .
Gradonačelnik Damir Mandić zahvalio im je na svemu što čine za naše sugrađane, te najavio nove zajedničke projekte koji će biti usmjereni za financijsko opismenjavanje djece u školama.
-Dosta je pitanja koja muče naše sugrađane i dalje ćemo težiti visokom stupnju zaštite potrošača te s udrugama i dalje provoditi razne projekte vezane uz edukaciju o osnovnim potrošačkim pravima i obvezama, naglasio je Mandić, isto tako pozvao je građane da za sva pitanja mogu kontaktirati i direktno gradske tvrtke koje im pružaju usluge i na taj način ostvariti svoja prava.
Svjetski dan prava potrošača prvi put je obilježen 15. ožujka 1983. i svake godine aktualizira raspravu o pitanjima i problemima vezanim uz područje zaštite potrošača. To je ujedno i prigoda za promicanje temeljnih prava svih potrošača i za postavljanje zahtijeva da se ta prava poštuju.