Turistička zajednica grada Karlovca
Porast broja noćenja i dolazaka gostiju, u srpnju čak 25 posto više domaćih posjetitelja
VIŠE IZ RUBRIKE
U karlovačkoj Turističkoj zajednici zadovoljni su dosadašnjim turističkim prometom. Potvrdila je to direktorica Marina Burić.
-Od početka godine, odnosno u prvih sedam mjeseci, na području grada Karlovca ostvareno je ukupno 52.357 noćenja. Kada promatramo ukupan broj noćenja, onda je to povećanje od 3,71 posto, što nas zaista veseli. Domaći posjetitelji ostvarili su 14 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ako promatramo podatke samo za mjesec srpanj, ukupno je ostvareno 14.130 noćenja što je 6,24 posto više noćenja i tri posto više dolazaka nego u srpnju 2024. godine.
Posebno nas raduje, a vjerujemo da je to rezultat svih promotivnih aktivnosti koje poduzimamo na području Hrvatske, veliki porast domaćih noćenja. Tako je u srpnju ostvareno čak 25 posto više noćenja naših državljana i 30 posto više dolazaka u odnosu na prošlogodišnji srpanj.. Također, povećanje su zabilježili gosti iz Češke, Mađarske, Italije i Nizozemske i to su sve dvoznamenkasta povećanja. Nešto je manje gostiju iz Njemačke i Poljske, ali zaista posebna vrijednost je što su nas prepoznali stanovnici Hrvatske, što potičemo domaći turizam, što smo se pozicionirali kao destinacija koja je vrijedna dolaska i posjeta u svako doba godine. Taj povećan interes domaćih posjetitelja bilježimo od samog početka godine, kroz sve mjesece, a posebno značajan je u srpnju kada ostvarujemo i najveći turistički promet. Zajedno sa svim dionicima u turizmu radimo na tome. Pred nama su još brojna događanja, a i bogatstvo sadržaja koje imamo u našem gradu garancija su da ćemo taj trend zadržati i do kraja 2025. godine. napominje.
Burić podsjeća i kako karlovačka Turistička zajednica provodi različite tematske kampanje na vlastitim društvenim mrežama u cilju povećanja vidljivosti destinacije i svih turističkih proizvoda, a sve je više i jednodnevnih posjeta iz susjednih županija koji otkrivaju Karlovac kao jedinstveno i zanimljivu turističku destinaciju.
-Uz upravljanje destinacijom, marketing je ključna uloga turističke zajednice i trudimo se kroz različite kanale zainteresirati potencijalne posjetitelje za dolazak u grad na četiri rijeke dok su oni koji su nas već posjetili vrlo zadovoljni doživljenim i naši su najbolji promotori. Nastavljamo raditi na korist svih dionika u turizmu grada, poručuje Burić.