Počinje rekonstrukcija Marmontove aleje, od ponedjeljka nova regulacija prometa u tom dijelu grada

VIŠE IZ RUBRIKE

    Rekonstrukcija Marmontove aleje, na dijelu od kružnog toka do križanja sa Supilovm ulicom, u dužini nešto manjoj od 500 metara, započinje u ponedjeljak. Od 8 sati aleja će biti zatvorena za promet, a u tom dijelu grada za vrijeme trajanja radova bit će uspostavljena privremena regulacija prometa.

    -Obavit ćemo radove na ugradnji cjelokupnih instalacija te rekonstrukciji kolničkog zastora. Narednih mjeseci na tom prostoru bit će angažirano dosta ljudi i opreme, ali nadam se da neće biti nekih velikih problema i da ćemo sve riješiti u roku i onako kako je dogovoreno, kratko je izjavio predstavnik glavnog izvođača radova tvrtke Euro – asfalt, Podružnica Zagreb, Viktor Tustonja.

    Vrijednost radova ovog dijela rekonstrukcije Marmontove aleje  je oko osam milijuna kuna, a trebali bi završiti do listopada.

    O privremenoj regulaciji prometa u tom dijelu grada na pressici je govorio stručni suradnik za promet u Gradu Karlovcu Josip Bacan.

    -Pješački promet odvijat će se nesmetano Marmontovom alejom. Prema dinamici radova omogućit će se ili  preko jednog nogostupa ili kasnije preko kolnika, ali minimalno će se zadržati tokom cijelog izvođenja radova koridor metar i pol širine. Biciklistički promet će biti zabranjen u zoni radova, a biciklisti će se kretati kao pješaci, dakle silaziti s bicikala i kretati se pješačkim koridorom. Motorna vozila iz smjera centra grada prema Pivovari kretat će se Primorskom do Supilove ulice s izlazom na Marmontovu. Suprotni smjer od Žumberačke prema Centru ići će Ljubljanskom ulicom do Nemčićeve, pa na ulicu Luščić, ulicu Miroslava Krleže te dalje na DC-545 ili D-6. Teretni promet iznad 3,5 tone nosivosti iz smjera Žumberačke ulice prema gradu neće se voditi alternativnim pravcima, nego će ići povratno na Žumberačku ulicu i dalje na most Brodarci te na DC-228. Stanari Kumičićeve ulice imat će alternativni pravac kretanja kroz Bolničku ulicu, Obalom Vladimira Mažuranića do svojih kuća i poslovnih subjekata. Navedena ruta se odnosi na vozila do maksimalne visine 2,5 metra zbog ograničenja kretanja ispod mosta. Ostalim vozilima će se omogućiti koridor, ovisno o dinamici radova. Također, formirat će se i koridor za stanovnike parnih brojeva Marmontove aleje od broja 18 do broja 30A. U prvotnom dijelu će se kretati Bulićevom ulicom, ravno preko Marmontove aleje u kvart. Nakon toga, kada radovi započnu i kada to više ne bude moguće, alternativni proboj će biti u funkciji, rekao je Bacan.

    Gradonačelnik Damir Mandić je podsjetio da se radi o projektu Hrvatskih cesta i nastavio.

    -Na temelju iskustava s početka provođenja projekta prošlog ljeta, moram istaknuti da je Grad sa svoje strane postavio neke svoje uvjete i Hrvatskim cestama i izvođaču radova. Nadam se da će ih poštovati. Ovo prometno rješenje koje će nastupiti kada započnu radovi i dalje isključuje promet sa državnih cesta koji bi se trebao slijevati ovdje. Dakle, promet sa državnih cesta neće se voditi ovim prometnicama te je to bio i naš osnovni uvjet, što su Hrvatske ceste i prihvatile. Ova prometna regulacija je prije svega za stanovnike ovog područja gdje se izvode radovi. Važno je da izvođač radova u koordinaciji s nadzorom poštuje sva ona pravila koja su u konačnici i predviđena projektom. To se prije svega odnosi  na načine rada, odnosno brigu oko platana jer ovo je u tom dijelu posebno zahtjevan projekt. Očekivanja su da kad se „zakopa“ da će se kao i na Borlinu pronaći dijelovi nekih starih građevina. Ono što je nama u ovom trenutku ključno je da imamo jedan stručan pristup, pogotovo zaštiti platana, o čemu će nadzorni inženjer i nadzorna kuća koja radi voditi posebnu brigu, kazao je gradonačelnik Mandić.

    Vijeće Gradske četvrti Dubovac će tijekom dana, a najkasnije sutra, svim kućanstvima i stanovima koji su na ovom području dostaviti na kućne adrese i pisane upute o privremenoj prometnoj regulaciji prometa.

    -Projekt kao takav je nužan, mislim da nitko ne dvoji oko toga, on mora ići svojim putem. Vjerujem da ćemo suradnjom svih; izvođača, Hrvatskih cesta, Grada i građana ovo vrijeme izdržati kako bi  cjelokupni projekt rekonstrukcije DC-6 bio gotov u planiranom roku od dvije godine, zaključio je gradonačelnik Damir Mandić na današnjoj konferenciji za medije na kojoj je predstavljena nova privremena regulacija prometa koja stupa na snagu u ponedjeljak, s početkom rekonstrukcije Marmontove aleje. (m.m.)

    Foto: i.č.