Pivo je nastalo u radionici koja je uslijedila nakon pivske akademije u sklopu ovogodišnjih Dana piva

PETA RIJEKA IPA by Karlovačko – pivo nastalo na Danima piva spremno za degustaciju

VIŠE IZ RUBRIKE

    Na najpoznatijem hrvatskom pivskom festivalu, uz već tradicionalno vrhunski gastro i zabavni sadržaj, održala se i radionica kuhanja piva.

    Dva mjeseca nakon završetka ovogodišnjih Dana piva, PETA RIJEKA IPA by Karlovačko, pivo nastalo u sklopu radionice kuhanja piva koja se održala na najpoznatijem hrvatskom pivskom festivalu, spremno je za degustaciju. Iza novog piva stoje polaznici radionice te njihovi mentori Nikša Mikulić, specijalist za proizvodnju piva HEINEKENA Hrvatska, i Damir Fluka, menadžer za obučavanje zaposlenika prodaje HEINEKENA Hrvatska.

    PETA RIJEKA IPA by Karlovačko pitko je pivo istaknute prisutnosti hmelja kroz koju se prožima citrusna aroma. Udio alkohola je pet posto, a kako bi se postigla jača gorčina karakteristična za India Pale Ale vrstu, pivo je kuhano duže no što je to uobičajeno te je odležalo gotovo dva mjeseca. Nastalo je kao proizvod radionice koja je uslijedila nakon pivske akademije u sklopu ovogodišnjih Dana piva u Karlovcu, a u procesu pripreme su se polaznicima radionice i njihovim mentorima pridružili i ministrica turizma Nikolina Brnjac te gradonačelnik grada Karlovca Damir Mandić.

    -Cilj pivske akademije i radionice bio je svim zaljubljenicima u pivo pokazati što sve stoji iza vrhunskog piva u kojemu uživaju te im omogućiti da, barem nakratko, osjete kako je to biti dio višestoljetne tradicije i majstorstva koje je neizostavan dio svakog našeg proizvoda. Bilo mi je iznimno zadovoljstvo uvesti polaznike akademije u fascinantan svijet piva te im pokazati kako od samo četiri sastojka može nastati preko nekoliko desetaka tisuća vrsta njihovog omiljenog pića, istaknuo je Damir Fluka iz HEINEKENA Hrvatska nakon održane radionice.

    Kako je Karlovac diljem Hrvatske prepoznatljiv po svom položaju koji se proteže na četiri rijeke, znakoviti naziv proizvedenog piva te vizualni identitet Dana piva u koji je pivo upakirano dodatno su osnažili vezu između pivovare i grada.

    S obzirom na proizvedenu količinu, ovo pivo nije predviđeno za prodaju, ali u njemu će imati priliku uživati svi oni koji su sudjelovali u procesu njegova nastanka.

    -Izrazito me iznenadio interes sudionika akademije, kao i slučajnih prolaznika, za ono što smo pripremali. Iako nemamo priliku naš proizvod staviti na police dućana, drago mi je što će svi naši polaznici moći kušati plod svoga rada, izjavio je Nikša Mikulić iz kompanije HEINEKEN Hrvatska u povodu pripremanja piva za slanje sudionicima radionice.

    Dani piva u Karlovcu i ove su godine okupili ljubitelje piva iz čitave Lijepe Naše te već tradicionalnu turističku i gastronomsku ponudu upotpunili i edukativnim sadržajem koji je ovu manifestaciju učinio još bogatijom. Za vrijeme trajanja festivala od 26. kolovoza do 31. kolovoza popilo se više od 19 tisuća litara piva.