Prvi Karlovački

Osim dvoje ljudi, ljubav spojila i dva OPG-a; Danijela i Ivica slatkim i zdravim proizvodima osvajaju online tržište

Autor: Anamarija Radočaj

15.11.2020

Mozaik

Za vrijeme pandemije koronavirusa OPG Štenta povećao prodaju

U mjestu Ferenci, u blizini grada Ozlja, na području Parka prirode Žumberak nalazi se Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Štenta. Vlasnici Danijela Polović i Ivica Štenta poljoprivredom su se počeli baviti prije deset godina svako na svom OPG-u. Pred tri godine kada je ljubav spojila dvoje ljudi, spojila je i dva gospodarstva u jedno koje sada hrabro vodi bitke na tržištu.

Ovaj par primjer je onih ljudi koji ni u najtežim vremenima nisu odustali, a njihova kreativnosti i marljivost polučili su i izvrsne rezultate.

Počeli su s uzgojem jagode, maline i aronije, a ono čime se u ovome trenutku posebno diče šezdeset je pčelinjih zajednica. Njihov je med nositelj znaka Med hrvatskih pčelinjaka, a za kvalitetu meda su 2018. godine dobili zlato za med kesten i srebro za med bagrem u konkurenciji 125 sudionika na 13. županijskom i 10. međunarodnom ocjenjivanju meda u Virovitici. Osim meda livade, kestena i bagrema koje imaju u svojoj ponudi, kreativni par osmislio je slatko rješenje za još slađe rezultate na žlici, kruhu ili palačinkama. Riječ je o Medomazi.

-S ovim smo namazom krenuli kako bismo povećali vrijednost našeg meda. Medomaza je zapravo kremasti med koji nastaje posebnom tehnologijom obrade čime se postiže kremoznost meda, a on ne gubi svoja prirodna svojstva. U ponudi je obična Medomaza, ali i ona s dodatkom jagode, kakao mase i s đumbirom, kaže nam Danijela.

No, tu zdrava priča OPG-a Štenta ne staje. Od ove godine u svoju su ponudu uvrstili i prirodnu kozmetiku.

-Odlučili smo iskoristiti pčelinje zajednice. Imamo svoj vosak kojeg koristimo u proizvodnji prirodne kozmetike i to balzame od gospine trave s području Parka prirode Žumbrak, od smilja i od nevena te mast od gaveza.

Negativne posljedice pandemije koronavirusa vlasnici OPG-a Štenta nisu osjetili.

-Svoje smo poslovanje tijekom korone nastavili kao što je bilo i prije. Do pojave pandemije najveći smo dio prodaje ostvarivali online i na taj način smo radili i dalje, a otada nam se prodaja povećala, zaključuje Danijela.