Osim predstavljanja svojih potencijala, LiDraNo učenicima omogućuje i uočavanje onih novih mogućnosti, otvara im vidike, a mentorima služi kao kvalitetna povratna informacija na temelju koje mogu dalje usmjeravati svoj rad.

Općinsko-gradski LiDraNo u Bariloviću okupio učenike i mentore devet škola

VIŠE IZ RUBRIKE

    Općinsko-gradski LiDraNo 2019. održan je u Osnovnoj školi Barilović koja je već jedanaestu godinu bila domaćin brojnim učiteljima i mentorima. Ove se godine sudjelovalo devet škola što za školu predstavlja veliku organizaciju, ali isto tako izazov i čast.

    -Puno je novih radova pristiglo, vidjeli smo i skupne i pojedinačne dramske nastupe. Po svemu tome vidi se da su u svim oblicima stvaralaštva i mentori i učenici izuzetno aktivni, a time se LiDraNo pofilira i slaže u nove suvremene oblike, rekla nam je profesorica Mirjana Vranić Šušlje.

    U kategoriji dramsko-scenskog stvaralaštva, a pojedinačnih nastupa na županijsku razinu predloženi su Ivan Borko iz OŠ Josipdol, Jana Živčić učenica OŠ "Vladimir Nazor" , Martina Vučetić iz Prve osnovne škole Ogulin te Ivan Mateša iz OŠ Barilović. Od skupnih nastupa dva su iz Ogulina. Priča jedne pahulje, Prva osnovna škola Ogulin i Dolazak Hrvata, OŠ Ivane Brlić-Mažuranić. Potom Škola ili život ili škola za život iz OŠ Josipdol i Kaos prije premijere, OŠ "Ivan Goran Kovačić". Povjerenstva su ima pune ruke posla i u kategorijama novinarskog i literarnog stvaralaštva. Tako su za iduću razinu predložene dvije radijske emisije. Jedna iz OŠ Generalski stol učenica Karla Lauša i Laure Burić te učenici David Mazor i Antea Vuković iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić. Ogulin je i u samostalnim novinarskim radovima osvojio dva prolaza, rad Doriana Salopeka i Leona Kirasić iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin. Uz njih je i rad učenice Ele Zausnig iz OŠ "Vladimir Nazor". U kategoriji literarnog stvaralaštva dalje su predloženi Lea Radočaj iz OŠ Generalski Stol, Narotam Bilić i Lucija Rendulić iz Prve osnovne škole Ogulin, Matej Vuković iz OŠ Josipdol te Dorotea Štefanac iz OŠ Barilović,

    -Učenicima treba dati priliku jer je to njihov iskorak iz učionice. Na taj način oni dobiju ohrabrenja za nova stvaralaštva, nova pisanja, nova iskustva. Samo im treba omogućiti da otkriju u sebi neke nove potencijale, zaključila je Vranić Šušlje.