Promotivna akcija "Na pivo u Karlovac" bila je vrlo uspješna
Odlični rezultati kampanje potvrđuju da je pivo dio identiteta Karlovca
VIŠE IZ RUBRIKE

Karlovac je tradicionalna pivska destinacija, te je promotivnom akcijom "Na pivo u Karlovac" koja je održana od 20. kolovoza do 4. rujna nastavljeno brendiranje Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije. Aktivnosti na temu piva i pivske gastronomije započele su još u lipnju predstavljanjem ponude jela pripremljenih s pivom u ponudi karlovačkih restorana. Promocija akcije "Na pivo u Karlovac" koju je provela Turistička zajednica grada Karlovca na društvenim mrežama i online portalima generirala je vrlo dobre rezultate, 1.200.000 impresija oglasa, doseg od 210.000 ljudi, te 6.500 klikova na web stranicu TZ grada Karlovca. Zahvaljujući naporima Turističke zajednice grada Karlovca i provedenim promotivnim aktivnostima, web stranicu www.visitkarlovac.hr u kolovozu ove godine posjetilo je čak 23 posto više posjetitelja nego u istom razdoblju prošle godine.
-Ovu aktivnost proveli smo kao logičan nastavak suradnje s ugostiteljima na temu piva i pivske gastronomije. Izuzetno smo zadovoljni rezultatima koje je kampanja polučila, te je vidljivost Karlovca ostala na zavidnoj razini usprkos svim izazovima s kojima se susrećemo ove godine. Ova kampanja potvrdila nam je ono što smo i pretpostavljali, a to je da posjetitelji povezuju temu piva s Karlovcem. Pivo je snažan karlovački brand, dio našeg identiteta te je pravac u kojem i dalje moramo nastaviti promovirati naš grad, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić.
Vlasnik Porter's Puba Davor Brcković pohvalio je ovu promotivnu aktivnost i istaknuo da bi se takve akcije mogle održavati tijekom cijele godine.
-Ovo je bila lijepa akcija Turističke zajednice grada Karlovca i dobra priča koju se može i dodatno upotpuniti. Svaki lokal uvijek može sudjelovati s nekom svojom ponudom, te smatram da se u Karlovcu mogu raditi takve akcije tijekom cijele godine, na primjer promotivne teme i ponuda po godišnjim dobima, izjavio je Davor Brcković.
Katarina Horvatović iz Kazališne kavane smatra da je ovo prva takva promotivna akcija za kafiće i barove osmišljena po uzoru na akcije koje su do sada provođene za restorane i gastronomsku ponudu.
-Drago nam je da smo imali priliku sudjelovati u ovoj akciji i rado ćemo se odazvati na sve sljedeće akcije u organizaciji Turističke zajednice grada Karlovca, te se nadamo da će ih biti još, kazala je Horvatović.
Gradonačelnik Karlovca Damir Mandić također je zadovoljan promotivnom akcijom "Na pivo u Karlovac".
-Turistička zajednica grada Karlovca i karlovački ugostitelji dokazali su da zajedničkim pristupom mogu doprinijeti dodatnoj vrijednosti poslovanja. Ovo je primjer kako ubuduće oplemeniti i razvijati naše manifestacije, rekao je Mandić.