Sa ciljem unaprjeđenja komunikacije oko rješavanja tema iz domene korisničkih prava, na raspolaganju je novi kontakt: reklamacije@vik-ka.hr
Obavijest Vodovoda i kanalizacije za korisnike - kontakti i komunikacija
VIŠE IZ RUBRIKE
Tijekom proteklih godinu dana, slijedom uvođenja epidemioloških mjera naša se komunikacija više odvijala telefonskim i elektronskim putem, a prilikom dolazaka, Vodovod i kanalizacija zahvaljuje vam što ste se pridržavali i pridržavate mjera za prevenciju širenja zaraze.
Sa ciljem unaprjeđenja komunikacije oko rješavanja tema iz domene korisničkih prava, na raspolaganju je novi kontakt: reklamacije@vik-ka.hr . Mole se korisnici, da ukoliko imaju reklamaciju vezano za djelokrug našeg rada, koriste primarno tu e-mail adresu, kako bi postigli dodatnu učinkovitost u rješavanju takvih tema, na obostrano zadovoljstvo.
VIK podsjeća na ostale kontakte koji su na raspolaganju:
Za sva ostala pitanja i teme dostupni su kontakti
Odjela za odnose s korisnicima: 649 113, 649 114
Službena e-mail adresa: kontakt@vik-ka.hr
Ukoliko sami očitavate potrošnju vode, podatak možete dostaviti na nekoliko načina:
putem web obrasca na poveznici :
https://www.vik-ka.hr/korisnicki-kutak/dojava-stanja-vodomjera.html
e-maila: ocitanja@vik-ka.hr
telefona : 649 115, 649 114
Ako želite naručiti uslugu pražnjenja i odvoza sadržaja iz sabirnih jama, na raspolaganju su kontakti
649 114- za fizičke osobe
649 128-za pravne osobe
Informacije o prekidima vodoopskrbe dostupne su putem poveznice „Prekid vodoopskrbe“ koja se nalazi na naslovnici web stranice : www.vik-ka.hr. Tijekom radnog vremena, informacije o kvarovima i prekidu vodoopskrbe možete dobiti i kontaktiranjem na 649 100 ili 649 114, a nakon 15:00 sati ili vikendom na raspolaganju je naš besplatni telefon 0800 400 047.
Prilikom dolaska u prostorije Društva, i dalje se pridržavajte propisanih mjera o obaveznom nošenju maske, dezinfekciji i držanju distance.