Novom smeđom signalizacijom posjetitelji će lakše do Žitne lađe i Izletišta Gliboki Brod

VIŠE IZ RUBRIKE

    Turistička zajednica grada Karlovca provela je projekt postavljanja smeđe turističke signalizacije kojom su kvalitetno označeni Žitna lađa (pristanište) te Izletište Gliboki Brod u Brođanima. Ukupna vrijednost izrade dokumentacije, izrade ploča te postavljanje signalizacije iznosi 60.975  kuna. Projekt je financiran sredstvima iz gradskog proračuna Grada Karlovca.

    Ovom signalizacijom pokriven je dolazak na ove vrijedne turističke lokacije iz svih smjerova. Postavljeno je ukupno 37 putokaznih ploča. Nastavak je to projekta turističke signalizacije iz 2019. godine kada je izrađeno 30 znakova bijele turističke signalizacije za hotele i hostele, te postavljeno ukupno 85 novih ploča smeđe signalizacije.

    U okviru djelatnosti informiranja jedna od zakonskih zadaća turističke zajednice je upravo planiranje te izrada i postavljanje sustava turističke signalizacije samostalno i/ili u suradnji s Gradom.

    -Kvalitetna prezentacija i dostupnost informacija za posjetitelje jedna je od važnih aktivnosti Turističke zajednice grada Karlovca. Označavanje sadržaja na ovom ruralnom području grada potrebno je primarno iz praktičnih razloga, lakšeg snalaženja posjetitelja, no dodatno podiže kvalitetu turizma, vidljivost i direktno doprinosi većoj posjećenosti, rekla je direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić.

    -Bilo je puno upita posjetitelja koji ne poznaju naše šire gradsko područje, znali su se zagubiti i teže su nas pronalazili. Smeđa signalizacija odlična je marketinška podrška, osobito za velik broj Zagrepčana koji idu prema moru po cesti kroz Rečicu i Pisarovinu, ali i za one koji dolaze iz smjera Aquatike preko Kamenskog. Marketinški je dobar potez i reklamni baner postavljen na brzoj cesti uz hotel Europa na samom ulazu u grad jer osvještava prolaznike o atrakcijama u našem gradu, istaknula je direktorica Aurore Colapis d.o.o. Jasmina Cvetković.