S Aktualnog sata 9. sjednice Županijske skupštine Karlovačke županije

Nizinska pruga bila je tema jednog od pitanja s Aktualnog sata na današnjoj Županijskoj skupštini

VIŠE IZ RUBRIKE

    U kojoj je fazi investicija nizinske pruge zanimalo je županijskog vijećnika Možemo! Golubića koji je to pitanje postavio županici Furdek Hajdin. O stanju pripreme investicije nizinske pruge mađarska granica – Zagreb – Karlovac – Rijeka, Golubić je rekao da dobiva upite građana, konkretnije njih zanima dionica koja prolazi kroz Karlovačku županiju. Čuje se da je cijela trasa već projektirana, neki kažu da građevinska dozvola nije izdana, da se ne zna trasa pruge, neke spekulacije su i da će oba kolosijeka ići kroz centar grada, kazao je Golubić, te u svom pitanju tražio pojašnjenje županice na tu temu.

    -Znamo da je projekt nizinske pruge vezan za izgradnju drugog kolosijeka uz postojeći, započela je županica svoj odgovor vijećniku Golubiću. Imam redovitu komunikaciju s direktorom uprave HŽ infrastrukture Ivanom Pršićem. Donesena je odluka o odabiru zajednice ponuditelja na čelu koje je tvrtka Strabag. Znamo da je uložena žalba, nadam se da će ovih dana ona biti i riješena. Sama ponuda je vrijednosti milijardu i 700 tisuća kuna + PDV i ona obuhvaća dionicu od Hrvatskog Leskovca do Karlovca, ukupno 44 km. Velikim naporom Karlovačke županije i grada Karlovca mi smo u taj projekt uključili i cjelovitu obnovu našeg karlovačkog kolodvora koji je ujedno i zaštićeno kulturno dobro.

    Drugi dio dionice u našoj županiji je vezan za lijevu obalu Kupe, odnosno izgradnju novog mosta do Josipdola, odnosno Oštarija. U tijeku je izrada studijske dokumentacije. Pred nekih mjesec dana imali smo sastanak u Ministarstvu prostornog uređenja, gradnje i državne imovine u okviru koje je sam projektant Mobilita Evolva predstavio određenu problematiku rada na projektu i želi uključivanje Karlovačke županije u dinamiku radova i pomoć u radu na terenu, dodala je.

    -Nastavkom dionice kroz Karlovac svjedočit ćemo izgradnji denivelacije sadašnjeg pružnog prijelaza, i u prošlom sazivu je bilo uvijek puno pitanja oko nesreća koje su se događale na toj pruzi. Na taj način bi se onda povezala oba dijela Mažuranićeve obale što iščekujemo već dosta dugo, završila je objašnjenje u svom odgovoru Martina Furdek Hajdin.