Jezerce, uređenje parka, izgradnja dijela gradskog prstena, nastavak uređenja Naselja M. Marulića, parkiranje – samo neke od tema sinoćnjeg zbora građana u GČ Novi Centar

Nastavljeni zborovi građana - sinoć susreti sa stanovnicima GČ Novi Centar i MO Mala Švarča

VIŠE IZ RUBRIKE

    Treći je tjedan otkako su se počeli održavati zborovi građana po gradskim četvrtima i  mjesnim odborima grada Karlovca na kojima gradonačelnik Damir Mandić, gradski pročelnici i direktori gradskih tvrtki odgovaraju na pitanja, primjedbe i sugestije sugrađana. Sinoć je najprije bio susret sa stanovnicima GČ Novi Centar. Što se tiče planova vezanih uz ovu četvrt, uvodno ih je izdvojeno nekoliko. To je projekt dugoročnog rješenja jezerca uz Ulicu Luščić, te izgradnja dijela gradskog prstena. Izradit će se i projekt uređenja zelene površine između crkve i Gradske knjižnice, a planirana je i gradnja nogostupa u Ulici Tina Ujevića kod kućnog broja 3. Među planovima gradske uprave za ovu četvrt  je i osiguravanje adekvatnog prostora za rad i potrebe GČ. Uz već navedeno tu je i rješavanje imovinsko pravnih poslova na više nekretnina u ovom dijelu grada, a izdvojeno je rješavanje imovinsko pravnih odnosa u Pothodniku. U planu je i uređenje dječjeg  igrališta  u Naselju Marka Marulića, ali i projektiranje rekonstrukcije kanalizacije i vodoopskrbe od Zelenog nebodera, preko Senjske do Ulice Ivana Grahe. Među pitanjima posjetitelja bila su ona vezana uz problem parkiranja u ovom dijelu grada, produžetku uređenja Naselja Marka Marulića, gospodarenju otpadom, uređenju parka, ali i o tome zašto grad Karlovac ne može imati svoj bazen. Jedan od prijedloga posjetitelja bio je i izgradnja drvoreda od McDonald's-a  do kružnog toka u Ulici Ivana Meštrovića

    Po završetku zbora građana u GČ Novi Centar gradonačelnik Damir Mandić je izjavio:

    -Mislim da su ovi zborovi - svagdje gdje smo do sada bili - pokazali da je ovo jedan dosta dobar način komunikacije. Bitno mi je, ne samo zbog Gradske uprave, nego i gradskih tvrtki i ustanova da svi direktori, ravnatelji i pročelnici dobiju tu jednu povratnu informaciju naših sugrađana. Sve ove probleme koje smo čuli o njima se u jednom dijelu i više razgovara. O nekim temama u nekim mjesnim odborima više ne pričamo, što znači da smo ih riješili. Ovo je definitivno način kako i kojim projektima dati prioritet, pogotovo manjim komunalnim po GČ i MO. Ustvari, ovo je jedan dobar način kako evidentirati sve te probleme koje gradske više-manje primijete, ali kada ih čujemo od građana onda je to realno, poručio je.