Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20 metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do širine 4,5 metra
Najprije izmještanje HT optičkog kabela, pa onda gradnja rotora Logorište
VIŠE IZ RUBRIKE

Premda je izvoditelj radova Strabag d.o.o. službeno uveden u posao 29. studenog prošle godine, građevinski radovi na budućem rotoru Logorište još nisu započeli.
-Gradnja nije započela nakon uvođenja u posao jer je izvođač našao optički kabel na 5 centimetara ispod površine, te je slijedom istog HT zabranio bilo kakve radove dok se kabel ne izmjesti. Prema novom tehničkom rješenju, optički kabel se polaže u postojeći nogostup, što je izvođač već započeo, izvijestili su nas iz Hrvatskih cesta.
Inače, vrijednost radova je nešto manja od 10 milijuna kuna bez PDV-a, a ugovorni rok za završetak je 29. lipnja ove godine.
Novo kružno raskrižje bi se uredilo kao jednotračno kružno raskrižje sa tri privoza, a privozi bi se uredili od mosta preko rijeke Mrežnice do mosta preko rijeke Korane, a na gradskoj cesti NC - 31850 do raskrižja za Malu Švarču.
Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20 metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do širine 4,5 metra.
Privoz rotoru od mosta preko rijeke Mrežnice i privoz od mosta preko rijeke Korane, bit će dvotračni i dvosmjerni kolnici širine 2 x 3,5 m sa obostranim biciklističkim i pješačkim stazama širine 1+2 m. Novim rješenjem pješaci i biciklisti će biti fizički odvojeni od kolnika. Puni planski profil kolnika se vodi do oba mosta. Izgradit će se dva nova ugibališta sa autobusnim stajalištem i nadstrešnicom iza nogostupa i biciklističke staze.
Privoz rotoru iz smjera Logorišta će se urediti kao planska cesta iz GUP-a grada Karlovca, koju tvori dvotračni i dvosmjerni kolnik širine 2 x 3,5 m sa obostranim pješačkim stazama širine 2 m. Puni planski profil kolnika se vodi sve do neposredno pred raskrižje sa cestom Mala Švarča koje je projektno riješeno u projektu rekonstrukcije ulice Mala Švarča, doznali smo u Hrvatskim cestama.
Prije su nas iz Hrvatskih cesta izvijestili da je izgradnja rotora predviđena u tri zasebne faze, kako bi se čim više olakšao promet. Sama regulacija bit će semaforska uz obveznu ručnu regulaciju u vršnim satima i za vrijeme gužvi.
Mole građane i vozače za strpljenje, budući da će na predmetnom dijelu prometnice Hrvatske ceste i ViK Karlovac imati nekoliko velikih gradilišta (semaforizacija ulaza na Brzu cestu Mostanje – Cerovac Vukmanićki, rotor Logorište, Aglomeracija Turanj….).