U ovom trenutku, osim devet restorana u gradu koji u trajnoj ponudi imaju 23 specijaliteta s pivom, pridružilo nam se i 15 kafića koji nude oko 30-ak različitih zabavnih i glazbenih programa u naredna dva tjedna, istaknula je Marina Burić

Na pivo u Karlovac od 21. kolovoza do 4. rujna!

VIŠE IZ RUBRIKE

     

    U okviru projekta IQM kojeg provodi Turistička zajednica grada Karlovca od početka ove godine počeli su i s aktivnosti brendiranja Karlovca kao gastro pivske destinacije.

    -U taj proces smo krenuli ne bi li diferencirali Karlovac od ostalih turističkih manifestacija, kako bi stvorili dodatni sadržaj i ponudili novi motiv dolaska u naš grad. Naravno, uz sve ostale atrakcije s kojima grad raspolaže, i tu turističku, odnosno gastronomsku  ponudu komunicirali smo u našim promotivnim aktivnostima. Zahvaljujući restoranima koji su se uključili, njih devet, u ovom trenutku u gradu imamo u trajnoj ponudi 23 specijaliteta s pivom, Što slanih, što slatkih jela. Želja nam je unaprijediti priču o Karlovcu kao tradicionalnoj gastronomskoj, odnosno pivskoj destinaciji. Stoga smo pozvali i ugostiteljske objekte tipa caffe bar i konobe da nam se pridruže u ovoj novoj promotivnoj aktivnosti koju samo nazvali Na pivo u Karlovac. Osim toga željeli smo ojačati i vezu s našim ugostiteljima kao važnim dionicima u turizmu grada, te kroz marketinške aktivnosti pomoći im u njihovim aktivnostima koje redovno provode u svojim objektima. U ovom trenutku, osim devet restorana imamo i 15 kafića koji su nam se pridružili i koji nude oko 30-ak različitih zabavnih i glazbenih programa u naredna dva tjedna koliko nas očekuje ova promotivna akcija. Također, tu su i određene posebne pogodnosti koje su za svoje goste pripremili različiti objekti. Osim toga, imat ćemo i tri posebne izložbe na temu piva, jedna je već drugu godinu zaredom u prostorijama TIC-a, druga u Paviljonu Katzler, a treća nova virtualna izložba potpuno prilagođena epidemiološkoj situaciji je u organizaciji Aquatike i KAFotke. Radi se o izložbi na temu Dana piva iz vremena 80-ih i 90-ih godina, istaknula je direktorica karlovačke Turističke zajednice, Marina Burić.

    Cjelokupan program po objektima i po danima nalazi se na web stranici TZ grada Karlovca, a radi lakšeg snalaženja onima koji se odluče na istraživanje svih pivskih lokacija u gradu, pripremljena je prigodna karta s obilježenim svim lokacijama s jedne strane, dok se s druge strane nalazi program po danima i posebne pogodnosti koje se nude posjetiteljima.

    -Želimo da ova aktivnost postane trajna, da raste iz godine u godinu, da nam se priključe i ostali ugostitelji, te da bude dodana vrijednost našoj najprepoznatljivijoj karlovačkoj manifestaciji Dani piva, jednom kada ju ponovno budemo mogli organizirati, izjavila je Burić.

    Predsjednik Ceha ugostitelja grada Karlovca, Nikica Popović zahvalio je Gradu Karlovcu i TZ na ovoj manifestaciji za koju očekuje da će biti uspješna, te također izrazio želju da preraste u tradicionalnu i postane prepoznatljiva kao i Dani piva.

    -S obzirom na ovu godinu i uvjete koji vladaju nadam se da se odazvao dovoljan broj ugostitelja i da će se s vremenom kako će manifestacija rasti, njihov broj također povećavati, istaknuo je Popović dodavši kako će se ugostitelji koji su se odazvali pridržavati svih preporučenih mjera.

    Gradonačelnik Damir Mandić pozdravio je inicijativu TZ grada Karlovca da se s ovakvom aktivnošću razvije ponuda koja će grad brendirati ne samo kao pivsku destinaciju, nego i kao gastronomsku destinaciju

    -Mislim da je ovo jedan kamenčić koji će u narednim godinama sigurno dati rezultate i u sklopu Dana piva. Ova manifestacija sama po sebe nije zamjenska aktivnost Danima piva koje ove godine ne organiziramo, ali ona je sigurno jedan od onih segmenata koji će i u budućnosti Danima piva dati posebnu draž. Mislim da je jako dobro da su se uključili i restorani i ugostiteljski objekti i da će oni na neki način ove godine napraviti probu kako bi to trebalo izgledati i da je to zalog za neke naredne godine. Što se tiče Dana piva, mi smo 2019.godine kada smo krenuli s novim konceptom na razini Gradske uprave i TZ grada Karlovca napravili jednu evaluaciju tog novog koncepta i moram reći da smo i sami uvidjeli njegove prednosti, odnosno nedostatke. Ono što je bilo svima uočljivo i vidljivo, to je da taj novi koncept definitivno ima svoju publiku ne samo u gradu Karlovcu, nego da je on ustvari ispunio onu poruku Dana piva kao manifestacije koja će u grad dovesti turiste, odnosno posjetitelje izvan našega grada. Možemo reći da je glazbeni program bio odličan, da je piva bila odlična, ono što smo i sami uvidjeli da je gastronomski dio mogao biti puno bolji, istaknuo je Gradonačelnik Mandić dodavši kako vjeruje i da će se zahvaljujući ovim aktivnostima u ova dva tjedna događanja i gastronomija doći na onu razinu koju zaslužuje.

    -Jasno je da su Dani piva najprepoznatljivija manifestacija koja na neki način podiže vidljivost grada Karlovca i zaista se nadam da sljedeće godine nećemo imati ovakve epidemiološke mjere i ovakvu situaciju i da ćemo i s tom manifestacijom pokazati ne samo gostoljubivost Karlovčana, nego i sve one naše kulturne potencijale koje imamo, naglasio je.

    Dodao je kako će Grad Karlovac u proračunu za iduću godinu za Dane piva sigurno imati osigurana sredstva, ali sve će naravno ovisiti o epidemiološkoj situaciji.

    Također je uvjeren kako će se posjetitelji pridržavati svih mjera i preporuka, a budući će većina događanja će biti na otvorenom, bit će ih lakše i kontrolirati.

    Kazao je i kako se nada da će ova dva tjedna biti prije svega na zadovoljstvo svih pivopija kojima je poručio da konzumiraju odgovorno, ali i na zadovoljstvo naših ugostitelja i restorana.