Na aktualcu Gradskog vijeća o autobusnom prijevozu, vodomjerima i cijeni vode, pistama za automobile po gradu...

VIŠE IZ RUBRIKE

    Današnja sjednica Gradskog vijeća organizirana je na način da su vijećnici i izvjestitelji po točkama dnevnog reda smješteni u klupama velike vijećnice, direktori trgovačkih društava i ravnatelji koji nisu izvjestitelji na sjednici smješteni su u Maloj vijećnici, dok novinari rad Vijeća prate s balkona velike vijećnice. Prijenos sjednice Gradskog vijeća održava se i putem kanala Grada Karlovca na web servisu Youtube.

    Uoči sjednice održan je i aktualni sat.

    Tako je nezavisnog vijećnika Davora Petračića zanimalo zašto desna obala Kupe nema, a lijeva ima autobusni prijevoz, te smatra da bi trebalo jednako tretirati sve dijelove grada i prigradskih naselja.

    Gradonačelnik Damir Mandić rekao je kako nema nikakvih podjela, te kako je činjenica da Grad Karlovac subvencionira nerentabilne linije, a isto tako i prijevoz umirovljenika i učenika, a radi se o velikim sredstvima. Naglasio je i kako ovakav način javnog prijevoza definitivno traži redefiniranje, te kako je potrebno napraviti Studiju javnog prijevoza u gradu Karlovcu. Ujedno je istaknuo i kako Autotransportu koncesija ističe iduće godine.

    Petračić je pitao i po kojem kriteriju se određuje broj vodomjera u jednoj zgradi.

    Direktorica tvrtke Vodovod i kanalizacije, Katarina Malenica odgovorila je kako broj vodomjera određuje projektant glavnog projekta po pravilima struke.

    A na Petračićev upit zašto puno skuplje cijenu vode plaćaju tvrtke, odnosno gospodarstvo u odnosu na same građane, Malenica je odgovorila kako je tarife odredilo Vijeće za vodne usluge, te kako bi trebalo raditi na približavanju cijena za privatne i poslovne korisnike.

    HDZ-ov vijećnik Željko Štajcer rekao je kako je Marmontova aleja koja će uskoro biti uređena, već godinama pista za automobile i motore koji ugrožavaju šetače i stanare, te pitao na koji način će se to spriječiti.

    Gradonačelnik Damir Mandić odgovorio je kako bi najbolje rješenje za Marmontovu aleju, za ŠRC Koranu i druge "piste" bile kamere koje bi trebalo postaviti u suradnji s policijom, a koje snimaju i evidentiraju kako bi se mogle naplatiti i kazne. Takvih kamera bi, kako je naveo, trebalo postaviti 10-ak na području grada. Što se tiče ležećih policajaca, Mandić je naglasio kako su tu mišljenja podijeljena, najviše ih je postavljeno u blizini vrtića i škola,  te istaknuo kako nisu skloni da budu postavljeni po cijelom gradu.

    Pročelnica Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, Hermina Komanac rekla je kako je Marmontova aleja u nadležnosti Hrvatskih cesta, te kako bi nakon što se uredi, struka trebala definirati kakvu bi prometnu opremu  u dogovoru s policijom trebalo postaviti.