Prvi Karlovački

Mila i Nataša surađivale s Igorom Dobranićem u novoj modnoj kampanji: Kliknule smo na prvu!

Autor: Ksenija Begović

19.09.2021

Mozaik

Nedavno je na svojoj službenoj stranici dizajner  Igor Dobranić predstavio kolekciju Jesen/zima 2021/2022, Limited Edition. Za novu je kampanju Dobranić surađivao s lokalnim snagama. Model je  Mila Grginčić, a za fotografije zaslužna Nataša Tvrdinić.  Treba spomenuti i frizerku Blanku Benković  te Maju Škrtić koja je šminkala Milu.

Mila je brucošica na studiju fizike i prvi se put okušala u ulozi modela. Nataša ima svoj obrt, a što se tiče fotografije kaže da se bavi street i dokumentarnom fotografijom. Na ovom modnom izletu spojio ih je Igor.

-Bilo je super! Kliknule smo na prvu, kažu njih dvije, a ispričale su kako je došlo do suradnje s Igorom.

–  Igor poznaje moju mamu pa je kontaktirao nju. Ona je pak mene pitala jesam li zainteresirana da budem model za njegovu kolekciju, jer traži nekog poput mene. I ranije sam mu pomagala. Isprobavala sam robu koju je druga cura trebala nositi, jer su nam mjere iste, pojašnjava Mila kao i da nikad nije razmišljala da se bavi modelingom.

Iskreno nisam o tome razmišljala, iako mi puno ljudi govori zašto se ne okušam, da sam stvorena za to. No, nekako me baš ne privlači, kaže Mila i dodaje da nije puno njezinih prijatelja vidjelo fotografije u ovom novom izdanju.

Ja to baš i ne pokazujem pa tko vidi slučajno, onda dobro. Oni koji su vidjeli su iznenađeni, jer nikome nisam govorila da ću to raditi. Dosta je ljudi ostalo u šoku, neki me nisu prepoznali na slikama, onako na prvu, ali svima se svidjelo i bili su oduševljeni, ispričala je Mila.

Inače se ne šminka, a za fotkanje i modeling šminka se podrazumijeva.

Baš nikad se ne šminkam, zadnje je bilo za maturalnu večeru, ali to je bilo nešto sitno, mama me šminkala. To je to. Na fotkanju šminka je bila dosta lagana, malo pudera, korektora i plavi tuš. Nije mi to izgledalo pretjerano, kaže Mila, ali dodaje da je to nije potaknulo da se i sama proba šminkati, jer: – Ne treba mi to.

Nataša za sebe kaže da je samouka fotografkinja, a vjeruje da je interes za fotografiju kod nje uvijek postojao, a onda je s godinama pretočen u konkretni hobi.

Radila sam i ranije nešto slično, ali ovo mi je službeno prva modna kampanja koju sam odradila. Moj interes je prvenstveno dokumentarna i street fotografija, a za potrebe ove kampanje Igor je htio da taj svoj street stil preslikam u kampanju. S Milom je bilo super raditi, bila je opuštena, pogotovo nakon probnog snimanja.

Fotografije su snimane u prostorima tvornice Adriadiesel, gdje Igor radi.

Bilo je inspirativno, taj industrijski stil. U tvornici ima dosta plave boje na objektima, koja nekako prevladava u novoj kolekciji pa je to bilo super usklađeno, dodaje Nataša.

Iako se slažu da je iskustvo sjajno, nije bilo baš lako. Termin je tempiran nakon što su završile Miline obaveze oko državne mature, znači krajem srpnja kad su temperature bile vrlo visoke.

Trajalo je dva dana, snimanje je bilo po najvećem suncu, temperaturama od 37 stupnjeva, a snimali smo zimsku kolekciju. Shvatila sam koliko zapravo taj posao može biti naporan, kaže Mila.

Nije to baš glamurozan posao, zapravo najmanje je glamurozan, dodaje Nataša.

U Igorovoj novoj kolekciji Mila i Nataša pronašle su neke komade odjeće koje bi voljele imati.

U kratkoj telefonskoj izjavi pohvalio ih je i Igor Dobranić.

Izuzetno mi je drago da u Karlovcu postoje tako talentirani ljudi koji mogu odraditi posao s kojim se može konkurirati bilo gdje u svijetu, jer radim i izlažem i u Americi i u Australiji i drago mi je da sam ih mogao uključiti. Nataša je po meni veliki talent što se tiče fotografije, a Mila je posao modela  odradila sjajno.