Prvi Karlovački

Logo Karlovačke županije vjetrenjača, slogan In medias res

25.02.2020

Županija

Predstavljen novi turistički vizualni identitet Karlovačke županije

Predstavljanje novog turističkog vizualnog identiteta Karlovačke županije održano danas u karlovačkoj Gradskoj vijećnici. Karlovačka županija koja posljednjih godina bilježi porast broja turista dobila je novi turistički vizualni identitet te je osmislila cjelokupni identitet brenda, koji bi ju trebao dodatno pozicionirati na turističkoj karti Hrvatske s međunarodnom prepoznatljivošću. Novi vizualni identitet Karlovačke županije osmislio je tim agencije Millenium promocija.

-Prva faza je tek iza nas, kao što vidite, pipamo bilo da vidimo jesmo li na pravom putu, a uvjereni smo da jesmo. S našom županijom je uvijek lijepo, mi smo u središtu svih gibanja i sve jesmo, a sve nam i izmiče. Tako da je ovo jedan veliki izazov bio ispred Millenium promocije, ali ja sam uvjeren da je dobar posao odrađen. Brend je dio kako pokazati vlastitu osobnost, ona se krije negdje u najzelenijoj županiji, krije se u jedinstvenim ljepotama naših rijeka i otvorenosti naših ljudi. Sve to zajedno kroz ovaj proces treba i potvrditi i još više proširiti ljepote naše županije. In medias res zvuči prepotentno, ali to nije dio nas kao ljudi, nego je to naprosto pozicija koje nismo svjesni. Može mali pokus, recite mi jedno mjesto na svijetu gdje su čovjek i priroda jedno, kao što su Rastoke, Ljudi tamo rade, ljudi tamo žive, a uredno prirodne ljepote, u prijašnjim vremenima od mlinova, danas je to između ostalog i turizam. Zašto se ne bismo s time i pohvalili, a jednostavno je ne treba prevoditi, kazao je župan Damir Jelić.

Novi logo u znaku vjetrenjače prati i novi slogan In medias res. Profesor Božo Skoko sa svojim timom za brendiranje destinacija Millenium promocije proteklih mjeseci radio je na definiranju identiteta i osobnosti brenda Karlovačke županije.

-Svaki brend treba biti jednostavan i prepoznatljiv, komunikacijski jasan i vizualno dojmljiv, a istodobno utemeljen u stvarnosti, odnosno identitetu, potencijalima i ponudi destinacije. Za definiranje osnovnih elemenata identiteta brenda važno je izraziti mišljenje zajednice kao nositelja identiteta na području destinacije. Drago mi je što su se razmišljanja vanjskih stručnjaka podudarila s onima u županiji. Bogatstvo prirodnim ljepotama, jedinstvene rijeke i šume, očuvano kulturno nasljeđe, tradicijski proizvodi te gastronomija čine Karlovačku županiju autohtonom i privlačnom različitim segmentima gostiju. Pri tom je njezin dodatni adut blizina Zagreba, ali i činjenica da leži na ključnim prometnim koridorima, koji je čine lako dostupnom, rekao je Skoko.

Dizajner Vladimir Resner autor je novog vizualnog identiteta Karlovačke županije, a on je radio i vizualni identitet Karlovca, brend “Karlovac grad susreta”.

-Logotip Karlovačke županije je grafička interpretacija vjetrenjače, dječje igračke složene od kapljica koje simboliziraju mnoštvo tijeka i rječica županije, odnosno lista koji je simbol bogatstva šuma. A u izvedbi su nas inspirirali i mlinovi žličari s Rastoka. I sve to s prepoznatljivom karlovačkom Zvijezdom u središtu, koja pak simbolizira geografski položaj i pripadnost destinaciji, istaknuo je Vladimir Resner. (b.o.)