Prvi Karlovački

Kupci sve “osjetljiviji” na zaštitne mjere u prodajnim centrima, pogotovo u vezi jedne

Autor: Branko Obradović

02.12.2020

Promo

Hrvatski trgovački div PEVEX proveo je najveću anketu do sada među svojim kupcima o zadovoljstvu mjerama sigurnosti u prodajnim centrima, petu po redu.

Prvi hrvatski trgovački lanac PEVEX prvu je anketu o zadovoljstvu zaštitnim mjerama proveo polovicom godine. Od tada ju je nastavio periodično provoditi kako bi što bolje osluškivao potrebe i zahtjeve kupaca u vrijeme pandemije.

Tijekom pete po redu ankete, u studenom ove godine, ispitano je u svim PEVEX prodajnim centrima ukupno 5.010 kupaca, što je najviše do sada po pojedinačnoj anketi.

Sve veća pozornost kupaca usmjerena na socijalnu distancu

U zadnjoj anketi, važnost mjere distanciranja i dezinfekcije ruku prilikom odabira trgovačkog centra (odgovori 4 i 5 na ljestvici zadovoljstva od 0 do 5) „skočila“ je za 5%-tnih bodova, sa 78% na 83%.

Podsjetimo, u prethodnom, četvrtom valu anketiranja rezultati ankete o važnosti spomenute mjere su skočili za 6%-tnih bodova u odnosu na treći val. Skok nakon dva vala (sa 72% u trećem anketiranju na 83% u petom) tako ukupno iznosi čak 11 postotnih bodova.

„Ovo pitanje kupcima – o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, nabolje odražava kompleksnost situacije, jer ako se prisjetimo, iz vala u val rezultati su pokazivali kako su kupcima sve važniji njihova sigurnost i zdravlje. U prvom i drugom valu, odgovori 4 + 5, o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, bili su na razini 64%, u trećem spomenutih 72%, u četvrtom 78% te konačno u petom valu visokih 83%.“, rezimirao je nakon analize Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga PEVEXA.

Vrlo zadovoljni visokotehnološkim sustavom zaštite

Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo – zadržali su se na visokoj razini od 91%. U četvrtom valu anketiranja bili su isto na visokoj razini od 90%.

Podsjetimo, PEVEX je za uvođenje termalnih kamera u sve svoje prodajne centre dobio nagradu Hrvatskog udruženja menadžera sigurnosti u listopadu ove godine.

Struka i žiri Hrvatske udruge menadžera sigurnosti prepoznali su napore tvrtke da stvori što sigurnija radna mjesta za svoje zaposlenike, a kupcima omogući što sigurniju kupnju nizom sigurnosnih mjera, posebno jednom – termalnim kamerama.

PEVEX je izabran kao tvrtka koja je implementirala “najbolji projekt poslovnog sektora u ostvarivanju sigurnosti zajednice”.

Novo dezinfekcijsko sredstvo za koje ne treba tečaj

Na pitanje zadovoljstva dezinfekcije PEVEX prodajnog prostora, kupci su za 3%-tna boda zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat iznosi za odgovore 4 + 5 također vrlo visokih 92%.

U vezi toga PEVEX je u studenom ove godine nabavio novo ekološko i bezopasno sredstvo za provođenje higijenskih mjera u prodajnim centrima – Genox.

Prednosti novog sredstva su da se ono može koristiti bez zaštitnih mjera, kao što su posebna zaštitna oprema. No iz predostrožnosti je radnicima preporučeno da zbog pretvaranja sredstva zamagljivačima u aerosol ipak koriste svoju zaštitnu masku te zaštitne naočale.

-Genox sredstvo nije otrovno niti štetno za zdravlje, dišni sustav te ne sadrži niti jedan sastojak koji bi bio zdravstveno upitan. Genox nije zapaljiv niti eksplozivan, a jednostavan je za uporabu, skladištenje i transport što našim djelatnicima u svih 26 prodajnih centara omogućuje siguran rad s tim sredstvom. Može se primjenjivati u  prisutnosti ljudi i životinja, biljaka, hrane i pića bez štetnih učinaka, naveo je Ivan Stojić, direktor korporativne sigurnosti PEVEXA.

Nastavak provođenje anketa i ulaganja u sigurnost

Odaziv kupaca pri 5. anketi je bio do sada najviši, s 5.010 ispunjenih anketa tijekom višednevnog istraživanja.

-Analizom provedene ankete može se zaključiti kako su kupci sve zadovoljniji provođenjem PEVEX-ovih preventivnih mjera iz mjeseca u mjesec, paralelno s pogoršanjem situacije oko pandemije. I nakon petog vala ankete, možemo vidjeti da su kupci većinom iznimno zadovoljni postojećim mjerama u PEVEX-u, što kontinuirano pokazuje kako je PEVEX sigurno mjesto kupnje. PEVEX je u zaštitne mjere ove godine uložio preko 2 milijuna kuna, a nastavit će ulagati i dalje kako bi se, uz kupce i naši vrijedni zaposlenici osjećali što sigurnije na radnom mjestu, zaključio je Stojić.

Provođenje anketa među kupcima, o zadovoljstvu zaštitnim mjerama u njihovom lokalnom prodajnom centru PEVEXA i dalje će se periodično nastaviti.

 

https://www.youtube.com/watch?v=hk8dKziakyA

https://www.youtube.com/watch?v=ZLl2KYGDjkM