Manifestacija će trajati od 27. do 31. kolovoza po konceptu kakav je bio 2019. godine
Krajem kolovoza u Karlovac se vraćaju Dani piva
VIŠE IZ RUBRIKE

Nakon stanke od godinu dana zbog pandemije koronavirusa, ove će se ponovno održati još jedna tradicionalna karlovačka manifestacija, po 34. put - Dani piva. Grad Karlovac je manifestaciju bazirao na konceptu kakav je bio 2019. godine. 34. Dani piva trajat će od 27. do 31. kolovoza, uz poštivanje svih epidemioloških mjera. Lokacije na kojima će se održavati slične su onima iz 2019. godine; na Šetalištu dr. Tuđmana, Radićevoj ulici, igralištu uz Sokolski dom te uz Strossmayerov trg. Na njima će biti organizirani bogati zabavno glazbeni programi i gastronomska ponuda. Glavna pozornica bit će smještena u Šancu kao i prošli put, a nastupit će 10-tak poznatih glazbenih imena. Na konferenciji za medije održanoj u prostoru Aquatike najprije je govorila gradska pročelnica Daniela Peris:
-Na lokacijama manifestacije bit će postavljeni privremeni ugostiteljski i trgovački objekti za što je izrađena i shema s rasporedom lokacija, objekata i najma prostora za koje će danas biti objavljen i javni natječaj koji će biti otvoren 14 dana. Detaljne informacije o samom natječaju bit će objavljene na službenim stranicama Grada Karlovca, Turističke zajednice i tvrtke Mladost te na web stranici manifestacije www.danipiva.net. U javnom natječaju odnosno u ponudi imamo 39 lokacija na kojima će se usluživati pića, hrana, slastice, suveniri, a imat ćemo i lunapark. Imamo i dvije lokacije za restorane s hranom i pićem na igralištu uz Sokolski dom, a lunapark će nam biti smješten na Strossmayerovom trgu. Definirana je i cijena točenog Karlovačkog svijetlog piva od 0,5 litara i iznosi 12 kuna. U ponudi ga moraju imati svi zakupci osim kraft pivovara za koje su također predviđene dvije lokacije na prostoru održavanja.
Napomenula je da su svi programi besplatni, ali nije otkrila ime nijednog izvođača koji bi trebao nastupiti na pivarskoj fešti.
Direktorica Turističke zajednice Karlovca Marina Burić podsjetila je da su nedavna istraživanja pokazala da stanovnici drugih gradova uz parkove i rijeke Karlovac znaju ponajviše upravo po pivu pa kreću i druge "pivske" aktivnosti poput ponude pivskih jela u karlovačkim restoranima, a sama manifestacija dodatno će brendirati Karlovac kao pivski grad, ali i turistički grad, jer 2019. godine broj gostiju bio je iznimno velik što se očekuje i ove godine.
I za kompaniju Heineken Hrvatska koje je s brendom Karlovačko glavni sponzor Dana piva, ova manifestacija ima poseban značaj. Menadžerica korporativnih poslova u kompaniji Ljudmila Bratko Gašpić istaknula je da s velikom radošću očekuju povratak Dana piva, a Karlovačko kao brend neizostavno i bez razmišljanja ostaje pokrovitelj ove velike manifestacije. Vodit će se briga i o okolišu pa će pivo biti točeno u reciklirajuće čaše.
Gradonačelnik Damir Mandić najprije je rekao:
-U Dane piva smo se odlučili ići naslanjajući se na koncept iz 2019. godine kada smo ih i fizički vratili u grad. Očekujemo da će epidemiološka situacija dopustiti da možemo sve ovo što planiramo i ostvariti. Isto tako smo svjesni da ćemo morati biti spremni na sve moguće situacije i s te strane mogu ispred gradske uprave reći da će tijela, u ovom slučaju Stožer civilne zaštite, zaista pratiti i organizirati sve one aktivnosti koje je moguće. Na tragu ovoga što imamo i na nacionalnoj razini; svi oni koji su cijepljeni ili preboljeli covid moći će prisustvovati događanjima, prije svega koncertima.
Pozvao je sve da uživaju u svim programima, ali i da paze jedni na druge te se zahvalio svima koji sudjeluju u organizaciji i zaključio.
-Mi smo 2019. godine krenuli s novim konceptom svjesni dviju bitnih stvari. Prva je da su Dani piva karlovačka tradicija i da s te strane smo i sami svjesni, a i želimo se na taj način predstavljati javnosti. S druge strane jasno je da jedna takva manifestacija prije svega diže vidljivost grada i svega onoga što on ima; od kulturnih bogatstava, prirodne baštine i naših turističkih atrakcija. Držimo se i dalje te ideje i želje. Već 2019. godine vidjeli smo koji su nedostaci i koje su situacije koje možemo malo poboljšati. Vjerujem da ćemo već u ovom trenutku ili kroz sljedeće Dane piva napraviti taj korak naprijed. Jasno je već sada da ima puno prostora za širenje što se tiče sadržaja i lokacije.
Isto tako , pozvao je sve karlovačke ugostitelje i obrtnike da pronađu svoj interes u ovim Danima piva.
Izvršni organizatori Dana piva su Turistička zajednica grada Karlovca i tvrtka Mladost, a generalni sponzor je Heineken Hrvatska. Više informacija o programu manifestacije te novostima u ponudi može se pronaći na službenoj Internet stranci www.danipiva.net te na FB i Instagram profilima manifestacije.