TZ grada Karlovca
Kontinuirani rast kvalitete turističkih usluga u Karlovcu
VIŠE IZ RUBRIKE
Ukupna destinacijska ocjena kvalitete od 91/100 prema mišljenjima gostiju potvrđuje rast zadovoljstva posjetom gradu na četiri rijeke
U prvih šest mjeseci ove godine, 2.362 gosta podijelila su svoje mišljenje o boravku u Karlovcu, a prosječna ocjena zadovoljstva iznosi 91/100.
Riječ je o rastu od 1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, uz stopu odgovora na recenzije od 32 posto, što pokazuje kontinuirani napredak u kvaliteti usluge i odnosu prema gostima.
U svojim recenzijama gosti hotela u našem gradu posebno ističu ljubaznost osoblja i čistoću objekata a najveći rast zadovoljstva bilježe upravo karlovački restorani čija kvaliteta hrane ima ocjenu 96/100.
Kontinuirano visoku razinu usluge imaju i karlovačke turističke agencije te privatni smještaj dok su iznad destinacijskog prosjeka ocijenjene karlovačke atrakcije s ocjenom 95/100. Jedan od značajnih dionika turističke ponude grada Tomislav Hrastovšćak, vlasnik hotela Florian & Godler i integralnog hotela Kadoor naglasio je važnost kvalitete za cijelu destinaciju:
-Kvaliteta je prioritet. Izvrsne i visoke ocjene zadovoljstva naših gostiju cilj nam je od početka. Planiranjem otvorenja hotela, od uređenja, dizajna, kvalitete namještaja, suradnje s lokalnim proizvođačima, komunikacije s gostima, kontinuirane edukacije svih zaposlenika, stalno usavršavanje i praćenje trendova, kvaliteta je kod nas standard i ona će to uvijek biti. U svim daljnjim investicijama nastavljamo raditi u istom cilju i vjerujemo da će cijela destinacija još snažnije nastaviti procese unaprjeđenja kvalitete i da će u svakom segmentu turizma Karlovca kvaliteta i zadovoljstvo biti apsolutan prioritet i krajnji cilj.
Mjerenje kvalitete usluga u Karlovcu provodi Turistička zajednica grada Karlovca u suradnji s tvrtkom Feel IQM, a u okviru projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji s ciljem praćenja zadovoljstva gostiju i poticanja unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima turističke ponude.
-Karlovac svoju prepoznatljivost na turističkom tržištu, osim jedinstvenošću ponude i cjelogodišnjim sadržajima gradi i uz suradnju i uvažavanje potreba gostiju u cilju kontinuiranog rasta kvalitete, istaknula je direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić.