Zagrebačka agencija za odnose s javnošću, Abeceda komunikacije s projektom Kaufland škola voća i povrća 2019./2020. ušla je u ovogodišnje finale prestižne svjetske dodjele nagrada Golden World Awards 2020 u kategoriji Corporate responsibility

Kauflandov projekt nominiran za PR Oskar

VIŠE IZ RUBRIKE

    „PR Oskar“ – najveće svjetsko priznanje u branši, nagrada je koju dodjeljuje IPRA, vodeća globalna mreža profesionalaca iz područja odnosa s javnošću, utemeljena još 1955. godine.

    Golden World Awards godišnje je globalno natjecanje koje je IPRA -International Public Relations Association pokrenula 1990. godine s ciljem prepoznavanja izvrsnosti u odnosima s javnošću, pri čemu projekte u brojnim kategorijama ocjenjuju komunikacijski stručnjaci iz kompanija, agencija, udruženja, institucija i visokih učilišta diljem svijeta.

    Projekt Kaufland škola voća i povrća 2019./2020. našao se u finalu među konkurencijom nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta, a imao je za cilj osvijestiti djecu, roditelje, institucije i javnosti općenito o nužnosti zdravog i redovitog obroka kod djece školske dobi u prevenciji porasta pretilosti.

    Kako se Hrvatska nalazi među prvih pet europskih zemalja po broju pretile djece, a ovo je sve veći globalni javnozdravstveni problem, Kaufland već treću godinu zaredom uspješno provodi ovaj preventivni program. Do kraja školske godine 2019./2020., Kaufland je tako donirao gotovo 100 tona svježeg voća i povrća za više od 19.000 učenika diljem Hrvatske te im tako osigurao redoviti zdravi obrok.

    Dodatnih 40-ak tona donirano je Hrvatskom Crvenom križu za vrijeme zatvaranja škola uslijed korona krize.

    Nakon ulaska u finale Grand PRix-a, nagrade domaćeg natjecanja koju provodi Hrvatska udruga za odnose s javnošću, ulazak u finale ove svjetske nagrade veliko je priznanje za projekt, Abecedu komunikacije, ali i poticaj i motivacija za sve kolege iz struke.