Nadzorni odbor jednoglasno je ukazao povjerenje Katarini Malenici za naredno mandatno razdoblje
Katarina Malenica imenovana direktoricom Vodovoda i kanalizacije
VIŠE IZ RUBRIKE

Danas je održana sjednica Nadzornog odbora Vodovoda i kanalizacije na kojoj su donesene odluke o izboru i imenovanju direktora Društva temeljem provedenog javnog natječaja, otvorenog od 9.7. do 17.7. 2020. godine.
Na natječaj je pristigla jedna prijava, podnijela ju je Katarina Malenica, koja je obnašala dužnost direktora od 21.2.2020., a nakon što je njen prethodnik podnio ostavku. Nadzorni odbor jednoglasno je ukazao povjerenje Katarini Malenici za naredno mandatno razdoblje.
Katarina Malenica zaposlena je u Vodovodu i kanalizaciji od 1. rujna .2009. godine te je u proteklom periodu stekla iskustvo na području financija, računovodstva, javne nabave i EU fondova.
Od travnja 2018. do veljače 2020.godine bila je voditeljica Sektora financija, računovodstva i komercijale.
U svom programu rada navela je sljedeće ključne odrednice:
Nastavak provedbe strateškog cilja Društva, smanjenja gubitaka u vodoopskrbi, kroz intenzivniji rad na otkrivanju nevidljivih gubitaka, njihovo brže otklanjanje i intenzivniju zamjenu dotrajale mreže.
Osigurati stabilnu i sigurnu vodoopskrbu u gradu Karlovcu, kroz projektiranje i izgradnju novog vodocrpilišta, koje ima kapacitet takav da može osigurati količinu vode za polovicu stanovništva grada Karlovca. Ovaj proces može trajati 3 do 5 godina, ali stanovnicima grada Karlovca osigurat će se kvalitetna voda i njene dovoljne količine.
Realizacija velikog komunalnog projekta Aglomeracija Karlovac - Duga Resa, čime će se izgraditi 65 km kanalizacijske mreže i rekonstruirati 56 km vodoopskrbne mreže, povećati priključenost stanovništva na sustav odvodnje na 86 %, unaprijediti kvaliteta života i zaštita okoliša te očuvanje karlovačkih rijeka.
Rad na jačanju unutarnjih kapaciteta kadrova kroz edukaciju i implementaciju novih znanja, vještina i tehnologija, uz osuvremenjivanje i obnovu strojnog parka, a sve s ciljem unaprjeđenja kvalitete pruženih usluga i postizanje zadovoljstva korisnika i lokalne zajednice.