"PROGRAM GRADONAČELNIKA - Čedomir Tatalović, Živi zid Vlada naroda, od naroda, za narod  (Abraham Lincoln)

Kandidat za gradonačelnika Čedomir Tatalović (Živi zid) predstavio izborni program

VIŠE IZ RUBRIKE

    Program Čedomira Tatalovića donosimo u cjelosti.

    U vrijeme najgore krize, kojoj se kraj ni ne nazire, "sljedeća dva tjedna su ključna", sustav pokazuje katastrofalne slabosti. Nesposobnost upravljanja državom i gradom je očita kroz statistički pokazatelj kako je grad Karlovac u 5 godina izgubio 7000 duša. Službeno.
    "Stanovništvo kao temelj sigurnosti za politički vrh je samo retoričko pitanje." dr. sc. Stjepan Šterc
    Temelj upravljanja gradom je briga o stanovništvu. Ne deklarativni festival prozirnih laži, već stvarnost pružanja osnovnih uvjeta za rad i život na razini 21. stoljeća u Europskoj uniji. Gruba istina kaže kako mladi ne vjeruju jeftinoj balkanskoj demagogiji, odlaze. Cork, London, Berlin, Frankfurt, Augsburg, Zurich, Beč... karlovačka djeca i karlovački unuci.

    Moj program kao kandidata za gradonačelnika sadrži sljedeće:

    1. Rješavanje problema vezanih uz odlagalište na Babinoj Gori:
    - Pronalazak nove lokacije koja ne ugrožava vodocrpilišta grada Karlovca:
    - Revizija dosadašnjih ugovora, izvršenih radova i utrošenih sredstava;
    - Izračun isplativosti pogona i koristi za našu županiju i grad;

    2. Rješavanje glavne gradske prometnice:

    Činjenica je da kompletan promet prema zapadnoj Bosni i jugu Hrvatske prolazi kroz grad starom trasom autoputa, što rezultira čestim nesrećama i velikim gužvama.
    U tu svrhu treba staviti u zadatak sljedeće:
    - Potrebno je spojiti projekt dvosmjernog kolosijeka pruge s konstrukcijom vijadukta Kupa – Rakovac;
    - Rješavanje silaznih cesta s vijadukta, te uređenje autobusnog kolodvora;
    - Nastavak pravca preko koranskog mosta, prema prijeratnom projektu autoputa k jugu u pravcu Brezove Glave, prema već postojećem državnom putu,  uz silazne ceste prema Tušiloviću i Vukmaniću.

    3. Rješavanje grijanja u gradu Karlovcu i prigradskim područjima:
    - Ugradnja kalorimetra na svim preostalim karlovačkim zgradama koje se griju na toplanu;
    - Ubrzano istraživanje geotermalnih izvora za potrebe grijanja;
    - Ispitivanje isplativosti i izvedivosti preinake postojećeg pogona u kogeneracijsko postrojenje;
    - Olakšanje odvajanja nezadovoljnih krajnjih kupaca;
    - Revizija sudskih sporova vezanih uz odvajanja;
    - Ukidanje paušalnog dijela računa;
    - Revizija investicija vezanih uz izmjenu vrelovoda.
    - Subvencioniranje dizalica topline za stambene jedinice i samostalne objekte.

    4. Revizija stambenog fonda u vlasništvu grada i države:
    - Renoviranja svih stanova u vlasništvu grada;
    - Utvrđivanja liste prioriteta stambenog zbrinjavanja ;
    - Povremena kontrola vlasništva korisnika gradskih stanova.

    5.  Obnova zaštićenih građevina na području grada:
    - Utvrđivanje točnog broja stambenih jedinica u privatnom vlasništvu objekata s oznakom zaštićenog objekta;
    - Utvrđivanje točnog broja stanovnika grada koji prebivaju u takvim objektima;
    - Mogućnost otkupa objekata od vlasnika koji nisu u mogućnosti ili ne žele obnavljati objekt;
    - Ponuda gradskim obrtnicima, zanatlijama i drugim poduzetnicima da sudjeluju u restauraciji građevina prema uputama Konzervatorskog zavoda.

    6. Nastavak izgradnje cijeloga grada:

    - Aneks GUP-a u pravcu veće preglednosti i jasnije predodžbe predstavljenog i naznačenog dosadašnjim tekstom;
    - Pružanje mogućnosti arhitektima  rješavanja ključnih projekata i vizija, uz mogućnost sugestija građana.

    7. Transparentnost javne nabave naručenih projekata i izgradnje:

    - Strogo držanje prvobitne procjene i veće poštivanje rada procjenitelja:
    - Revizija dosadašnjih sličnih procjena i konačnog rezultata;
    - Transparentnost nabave materijala i sredstava potrebnih za rad gradskih službi.

    8. Revizija poslovanja gradskih tvrtki:
    - Revizija inventara, strojeva i voznog parka;
    - Ispitivanje diploma i svjedodžbi zaposlenih;
    - Revizija sudskih sporova i troškova, te osnovanosti istih;
    - Raspored raspoloživog radnog kadra na radna mjesta koja odgovaraju potrebama i utvrđenoj stručnoj spremi i sposobnosti;

    9. Popis objekata koji nisu smjeli prestati biti vlasništvo grada Karlovca:
    - Neke gradske  tvrtke koje su silom zdravog razuma morale ostati u vlasništvu ili pod utjecajem grada, tj. nekadašnja društvena poduzeća,  to više nisu, poput Gradske tržnice, hotela Central, nekadašnjeg HUP Korana, te OTP-a i brojnih drugih  poduzeća. Valja upoznati građane s tijekom pretvorbe istih, da saznaju u kojem periodu je pretvorba napravljena poimence, te kakva je sudbina navedenih, tj. današnje stanje.

    10.  Suradnja s privatnim tvrtkama sa sjedištem u gradu, kao i vanjskim potencijalnim investitorima:

    - Potrebno je uspostaviti konkretne kontakte s vodećim karlovačkim privrednicima, u cilju obostrane koristi, što se tiče smanjenja nezaposlenosti, olakšanja privrednicima na koje nailaze nekim nametima i obavezama koje nameće gradska administracija;
    - Osnivanje zajedničkog  fonda, koji bi rješavao stambene i socijalne potrebe zaposlenika;
    - Neki svjetski poznati privrednici su iskazali interes ulaganja u projekte iz svojega područja, s izgradnjom infrastrukture i konkretnih pogona u našem gradu, pa su odustali. Potrebno je uspostaviti ponovni kontakt s njima i  pomoći im u rješavanju prepreka na koje su naišli pritom, te pronaći zadovoljavajuće rješenje.

    11.  Instaliranje rekreacijskih naprava  na otvorenom, vježbališta poput onog na Foginovom kupalištu, u Grabriku, te Novom Centru, između Doma HV i Arhiva, uz staze za trčanje, zaštićene posađenim drvećem.  Slične sprave valja postaviti na Gazi, Baniji, Dubovcu i drugim dijelovima grada gdje stanovništvo pokaže interes."