Donacija je namijenjena za 400 djece u sedam domova i centara u Hrvatskoj, među kojima je i karlovački

Kampanja dm-a „I zima toplo srce ima“

VIŠE IZ RUBRIKE

    Svi koji tijekom siječnja posjete dm-ove prodavaonice mogu se uključiti u kampanju "I zima toplo srce ima" i podržati donaciju domovima i centrima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

    Donacija je namijenjena  stvaranju ugodnije i poticajnije svakodnevice za više od 400 djece u sedam domova i centara diljem Hrvatske, među kojima se nalazi i karlovački Centar za pružanje usluga u zajednici „Vladimir Nazor“.

    -Djeca koja nemaju obitelj i vlastiti dom kojemu pripadaju, jedna su od najranjivijih skupina u našem društvu. Pozivamo građane da nam se pridruže i sudjeluju u donaciji za dječje domove i centre, a nadamo se kako će ih naša inicijativa motivirati da se aktiviraju te saznaju i druge načine kako podržati mališane bez roditelja u svojoj lokalnoj zajednici . Mi ćemo i dalje, zajedno s našim kupcima, ulagati u ljepšu budućnost djece, kaže menadžer marketinga i PR-a u dm-u, Ivan Horvat.

    Kao što je poznato u domovima i centrima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi borave djeca koja nemaju roditelje, koje su roditelji napustili ili im je oduzeto roditeljsko pravo.

    Svi koji žele podržati djecu bez roditeljske skrbi u sedam hrvatskih gradova to mogu učiniti u dm prodavaonicama do 31. ovog mjeseca. Za svaku kupnju proizvoda označenih sloganom kampanje „I zima toplo srce ima“ u vrijednosti od 150 kuna ili više, dm će uložiti pet kuna u donaciju namijenjenu najmlađim članovima društva bez obitelji. (m.m.)

    Foto: dm