Priopćenje Udruge potrošača Korana
Jamstvo (garancija)za uređaje ne vrijedi za sve jednako
VIŠE IZ RUBRIKE

Udruga potrošača Korana dobiva neprestano pritužbe tvrtki koje su kupile uređaje te im je za isti kupljeni uređaj izdan R1 račun. Nakon što dođe do kvara uređaja i žele koristiti jamstvo za njega oni to pravo kod mnogih servisera ne mogu iskoristiti s izlikom da jamstvo ne vrijedi za uređaje koji su kupljeni putem R1 računa. Druga apsurdna situacija im je da im trgovci u određenim trgovinama niti ne kažu za ovu situaciju, a oni koji i upozore kupce govore im da će eventualno možda imati problema sa servisom, ali im svejedno uredovno izdaju jamstveni list.
Sljedeću situaciju oko jamstvenog roka imamo gdje su građani starije životne dobi, ali i oni mlađi koji nisu informatički opremljeni zakinuti za produženu garanciju koja se dobiva isključivo tako da se registrirate na internetskoj stranici od proizvođača određenog uređaja.
Smatramo da je ovakva situacija nedopustiva, i da svi potrošači kod kupnje istog uređaja moraju biti u apsolutno u istoj situaciji bez obzira na dob i informatičku pismenost i opremljenost. A državni inspektorat pozivamo da riješe situaciju s trgovcima i servisima te da svi kupci također budu svi u ravnopravnom položaju.
Predsjednica Udruge Korana
Marina Novaković Matanić, bacc.ing.admin.chris.