Nastavlja se promocija gastronomske ponude karlovačkih ugostiteljskih objekata

Izvrsna ponuda jela s gljivama u karlovačkim restoranima

VIŠE IZ RUBRIKE

    Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu IQM projekta nastavlja provoditi promociju gastronomske ponude ugostiteljskih objekata. Cilj je zajedno s ugostiteljima pozicionirati Karlovac kao kvalitetnu cjelogodišnju gastronomsku destinaciju. Jela s pivom bila su posebnost ove ljetne sezone u ponudi karlovačkih restorana. Pivski meniji su i dalje aktualni no karlovački restorani spremni su i za jesensku sezonu. U ponudi imaju sjajne specijalitete za ljubitelje gljiva. Čak 11 restorana pripremilo je maštovita jela koja se svakako preporučuju isprobati. Karlovac se može pohvaliti šumom Kozjačom, a i okolica grada zaista obiluje šumama, pa tako i šumskim plodovima. Gljive su vrlo popularna i često viđena namirnica na tanjuru. To su prepoznali i karlovački ugostitelji te su uz pivo kao važnu namirnicu istaknuli upravo gljive. U ponudi restorana se tako mogu naći rižoto sa šumskim gljivama, umak od lisičarki, kremasta juha od vrganja, te brojna druga jela s gljivama. Turistička zajednica grada Karlovca podržala je ponudu karlovačkih ugostitelja i promotivnom kampanjom na temu specijaliteta s gljivama. Promotivna kampanja na društvenim mrežama Facebook i Instagram trajat će sve do kraja listopada. Cilj je povećanje vidljivosti i bolja prezentacija lokalne gastronomije te privlačenje posjetitelja motiviranih originalnom gastronomskom ponudom u Karlovac.

    -Karlovac i na ovaj način želimo istaknuti kao poželjnu cjelogodišnju vikend destinaciju. Puno je toga što možemo ponuditi svojim gostima. Kvalitetna gastronomska ponuda ono je što će upotpuniti doživljaj posjetitelja u destinaciji, te je neophodna tijekom cijele godine. Stoga nas veseli suradnja s karlovačkim restoranima, njihov odličan odaziv i tematska ponuda menija na koju posjetitelji vrlo dobro reagiraju, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić.