Svaki projekt koji doprinosi kvalitetnijem životu, boljem životnom i radnom okruženju i međusobnom razumijevanju i uvažavanju bit će moj prioritet u radu, poručuje Fočić

Ivana Fočić, zamjenica gradonačelnika: „Prioritete u radu stvaram osluškujući građane“

VIŠE IZ RUBRIKE

    Dojmovi nakon prvih 100 dana mandata, prioriteti u daljnjem radu, suradnja s gradonačelnikom Damirom Mandićem, primanje građana i druge aktualnosti, bile su teme razgovora s Ivanom Fočić, zamjenicom gradonačelnika.

    *Kakvi su vam dojmovi prvih 100 dana mandata ? 

    -Nakon 100 dana mandata mogu reći da su obaveze onakve kakve sam i očekivala, s obzirom na smanjen broj zamjenika gradonačelnika sa dva na jednog. Ovaj posao zahtijeva puni angažman i konstantnu prisutnost. Prvih 100 dana bilo je vrlo intenzivno, izazovno, a isto tako i vrlo odgovorno.

    *Kakav vam je sada djelokrug rada?

    -S obzirom na zahtjevnost poslova koje obavljamo nemoguće je napraviti stroge podjele upravo iz razloga što je jedan zamjenik jer želimo da posao funkcionira najbolje moguće i u kontinuitetu. Napravili smo određene osnovne podjele po projektima, ali to ne isključuje intenzivnu međusobnu suradnju i podršku. Projektni rad podložan je čestim promjenama i zato mogu istaknuti da se naša suradnja temelji na dobrom timskom radu.

    *Koji će vam u ovom mandatu biti prioriteti u radu? 

    -Prioritete u radu uvijek postavljaju građani, pa osluškujući građane stvaram prioritete. Neki od njih već su predstavljeni tijekom izborne kampanje, a to su unaprjeđenje rada gradskog sustava kroz digitalizaciju, centralizaciju i bolju dostupnost informacijama. Svaki projekt koji doprinosi kvalitetnijem životu, boljem životnom i radnom okruženju i međusobnom razumijevanju i uvažavanju bit će moj prioritet u radu.

    *Kako ocjenjujete suradnju s gradonačelnikom Damirom Mandićem? 

    -Suradnja s gradonačelnikom je onakva kakva treba biti između ove dvije funkcije, a to znači timski rad i zajednički ciljevi, imajući stalno u fokusu naše sugrađane i njihove potrebe. Drago mi je što postoji međusobno razumijevanje i što je gradonačelnik osoba koja želi i može razumjeti potrebe Karlovčana.

    *Kojim danom primate građane ? 

    -Građane primam petkom, međutim ukoliko je moguće i postoji potreba za hitnim prijemom naravno da je to uvijek bez odgode, a kad se pokaže potreba za izlazak na teren i to se dogovaramo s građanima, jer ono što je bit i mora biti vodilja tijekom cijelog mandata je da smo tu za građane i njima na raspolaganju.

    Svi koji imaju potrebu za  susretom sa mnom ili gradonačelnikom mogu to zatražiti na broj telefona 628-111 ili putem e maila gradonacelnik@karlovac.hr

    *Kakav je do sada bio odaziv građana, koje probleme najčešće ističu i kakvu pomoć najčešće traže? 

    -Građani kontinuirano traže sastanke u gradskoj upravi, uključujući gradonačelnika i mene. Najviše građana koje sam dosad primila, imaju određenu stambenu problematiku i potrebu za financijskom pomoći. Grad Karlovac ima dobro razvijenu socijalnu politiku gdje uz zakonski obavezne programe sudjeluje s nizom dodatnih socijalnih programa. Što se tiče čestih zahtjeva za korištenjem gradskog stana, naravno da ne raspolažemo stambenim prostorom za sve koji su u potrebi, međutim vodimo brigu da se potrebitima pruži maksimalna pomoć i podrška, jer krov nad glavom, odnosno pitanje osnovnih životnih potreba, ne bi trebalo biti upitno u našem društvu za sve one koji iz opravdanih razloga nisu u mogućnosti sebi to samostalno osigurati

    *Osim što ste jedina zamjenica gradonačelnika, ujedno ste supruga i majka, kako uspijevate uskladiti poslovne i privatne obaveze?

    -O kandidaturi za ovo mjesto tražila sam i mišljenje svoje obitelji koja mi je podrška u svemu. Sretna sam što sam do sada na svom životnom putu imala njihovu punu podršku, a tako je i danas. Zajedno i dogovorom obavljamo sve poslove, ali naravno da je vrlo zahtjevno uskladiti privatne i poslovne obaveze, ne kaže se bez razloga da žena drži tri ćoška kuće.